We zijn druk opzoek naar een meisjesnaam die wel hollands is ivm achternaam en de namen van onze andere 2 kinderen. Hij moet vlot zijn en niet teveel voorkomen. We hadden zelf heel lang Sophie in ons hoofd maar dat hoor je zoveel dat we daar eigenlijk vanaf willen maar geen van de namen die we horen komt bij die naam in de buurt. Wie heeft er nog leuke ideeen?
Ik zeg Sophie wij wilde eerst ook een andere naam omdat hij hoog in de top 10 staat,maar tot nu toe ken ik nog geen andere Sophie... Succes ermee!
Ja het blijft echt megalastig. Gelukkig hebben we nog een aantal maanden hhahah. 1 voordeel we hoeven alleen maar een meidennaam te zoeken want doordat we al 2 echo's hebben gehad weten we 100% zeker dat het een meisje is.
Anna Anouk Britt Carlijn Carmen Christel Dagmar Eline/Elise Eva Esmee Ellen Floor/Fleur Hannah Irene Iris Ilse Ingrid Julia Kim Lotte Lisa Laura Lieke Linda Loes Kirsten Myrthe Meike Manon Nina Naomi Rianne Sanne Sarah Suzanne Tessa Het is niet allemaal oerhollands maar ik vind deze allemaal wel nederlands klinken. Ik hoop dat er iets tussen zit.