Jeeeej, we krijgen een jongen!!!! Laten we nu de meisjesnaam al weten, maar met de jongensnamen komen we er niet helemaal uit. We weten dat we 1 lettergreep willen.. En moet passen bij achternaam Van Toor... Het kan dus geen Aad of Bas worden ( bassie en adriaan) Maar nu hebben we zelf iig 2 namen op ons gezamelijke lijstje gekregen: Sem Vince Graag jullie mening of evt nog ideeen, zijn van harte welkom!
Sem vind ik het mooist passen bij de acht er naam. De naam is wel erg populair, ik weet niet of je dat erg vindt. Wat ik ook leuk vind : Stan - Sten Brent Troy Quinn Jim Scott Niek Mats Brett Wes Mik - Mick Dean
Sem is best populair. Hier ook moeite met jongensnamen dat ik zelfs al denk laat het aub een meisje worden Hier een lijstje wat ik leuk vind maar wij niet kunnen doen: Sem Sam Tijn Jop Lars Wes Teun Luuk
ik ga voor Sem onze kanjer heet namelijk zo hihi de naam hoor je hier in de buurt bijna niet Jay Dex Len Raf Scott Bas Cas Daan Bram Beau Dean Cay Fer Gio Ian Jur Job Kyan Kjel Ken Kyo Keo Liam Lex Len Mats Mike Nio quint roy sem stef sten stan sam sòrn bjorn Cas Ty Tey Vic Vince wess Xavi yves zion Pat
Sem (of nog leuker: Sam) vind ik leuk! Vince vind ik niet zo. Hier nog wat ideetjes: Art Bjorn (/Björn / Bjørn) - Bor - Bram Cas - Chiel / Giel - Chris Daaf - Daan - Don Finn Jef - Jens - Jim - Jip - Job / Jop - Joep - Jor, Jur Kai - Kjell Lars - Lenn - Lex - Loek - Luuk Mads - Mauk - Max - Mees - Mels - Mick - Miel - Moos Nels - Niek - Niel - Niels - Noud Ot Pim Raaf - Ralf / Ralph - Ries - Rik / Rick - Rink / Rinck - Roef - Roek - Roel - Ron Seb - Sef / Zef - Sen(n) - Sieb - Siem - Sil - Sim - Sjors -Stan - Stef - Sten - Sven Wes - Wout
Jeetje, bedankt zeg voor alle meningen en ideeën.. Wij kunnen weer verder... Alhoewel we inmiddels wel een duidelijke voorkeur hebben.... Aangezien m'n zus ook zwanger is, ga ik deze helaas nog niet prijsgeven, die is ook actief hierop