We hebben al een zoon en een dochter, en zijn in verwachting van een meisje. Naam van onze dochter is Féline, dus daar moet het wel wat bij passen. Namen die we nu hebben als favoriet is: Irès Norah Femm Luna Heb er even een polletje van gemaakt. Hebben jullie nog een aanvulling? Alvast bedankt.
Fem en Nora vind ik het mooist! Luna meer iets voor een hond, Irès te apart. Bij Femm snap ik de dubbele m niet zo, zou ik schrijven als Fem. Bij Norah snap ik de h niet, zou ik schrijven als Nora. Bij Féline vind ik Fem niet zo mooi, dus dan zou ik voor Nora gaan.
Allemaal niet Nederlands en ik zou kiezen bij Féline voor Irès (leuke naam) Norah vind ik ook een mooie naam maar zou ik als ik Nederlands zou willen schrijven als Nora Femm.. tja, ik vind het een onaffe naam.. Liever Fem maar niet zo mijn smaak Luna vind ik niets
Ik vind het leukst bij jullie tweetal Irés. Norah en Luna vind ik niet leuk en Femm vind ik bij Feline niet zo leuk.
Bij Féline vind ik Norah heel leuk. Femm en Luna vind ik niet lekker klinken bij Féline en Irès vind ik zo apart.
Ik vind ze allemaal mooi behalve Irés. Weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik hem moet uitspreken. In de poll heb ik gestemd voor Luna. Die vind ik erg leuk!
Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van de naam, kies ik in dit geval toch voor Norah. Iris vind ik mooier, Irès klinkt/staat voor mij vreemd.