Hoi Hoi! Ik ben nu 14 weken zwanger en al druk namen aan het bedenken. Eigenlijk zijn we er wat een meisje betreft al uit. We willen niet weten wat het word dus we moeten ook een leuke jongensnaam hebben. We houden van korte stoere jongensnamen. Maar ook zouden we graag een naam willen die niet te populair is. Zelf dachten wij aan Denn. Wat vinden jullie daarvan, zijn er nog mensen met andere goede suggesties?? Graag hoor ik van jullie!!! Angelique
Persoonlijk vind ik Denn een beetje onaf klinken, alsof het Dennis of Denny had moeten zijn. Senn of Lenn vind ik daarentegen dan wel weer erg leuk, maar misschien vind je dat te populair?
Deel mijn mening met venne, vind lenn wel heel erg leuk! Denn is hier in de Achterhoek ook een soort van aanwijzing bv in de winkel doe Mien den/ denne moar : doe mij die maar, dus vandaar rara associatie mee. Vnd trouwens sten ook erg leuk, wat vind je daarvan?
Ik vind Denn wel leuk, maar echt leuk vind ik Dene. Was mijn nummer 1, maar m'n man vond het helaas niet leuk
Ik vind Denn een hele leuke naam. Het is een weinig voorkomende naam, maar toch niet overdreven apart. Als suggestie : Aik - Ike Brent Brim : komt van de naam Abraham Ced : komt van de naam Cedric Din - Dyn Jorn Kes - Kez : komt van Cornelis Lev Mic - Mick - Mik Nev : komt van de naam Neville Nim : komt van de naam Nimrod Raf - Raff Rix Stag Sten Tars : komt van de naam Tarsicius Wenz : komt van de naam Wenzel Wilf Xaf : komt van de naam Xavier Zeb Zeph
Ik vind Denn wel leuk Op ons lijstje stond ook Dane & Dean. Misschien vinden jullie dat ook wat. Succes!
Bedankt voor de reacties!!! Het blijft moeilijk, het is zo persoonlijk!! Misschien wordt het wel een meisje dan weten we het al haha!!
Denn moet ik aan wennen. Ik vind de naam op zich wel mooi maar ik moet zo aan een dennenboom denken.. Deen staat wel op mijn lijstje!