Mijn jongens heten Melle en Tom. Ik heb vrij weinig inspiratie voor een naam die ik net zo leuk vind als hun naam. Eigenlijk had ik het bij Melle moeten houden, want dat is gewoon de leukste naam. Er kan hier wat mij betreft geen naam aan tippen Ik heb tot nu toe: Siem Mees Marit Saar Mirte Yfke Famke Fenne Fien Pien Sien Er zitten hier hooguit 3 namen tussen waar man en ik het over eens zijn. Maar ik heb eigenlijk nergens nog echt een heel overtuigd gevoel bij. Dus inspiratie is gevraagd!
Rens Loek Faas Rijk Pim Bjorn Mats Joep Guus Niek Luuk Quin Joes Hidde Jelte Sare Sanne Jule Niene Vieve Keet Floor Fleur Anne Ise
Jongensnamen Melle, Tom en Wies Melle, Tom en Kiet Melle, Tom en Ties Melle, Tom en Lio Melle, Tom en Abel Melle, Tom en Cor Melle, Tom en Jonu Melle, Tom en Jokke Melle, Tom en Jarre Melle, Tom en Sebas Melle, Tom en Brik Melle, Tom en Fille Melle, Tom en Eben Melle, Tom en Ebbe Melle, Tom en Thijme Melle, Tom en Sietze Melle, Tom en Nino Melle, Tom en Nono Melle, Tom en Gil Melle, Tom en Sieg Melle, Tom en Lenz Melle, Tom en Nelis Melle, Tom en Niel Melle, Tom en Nand Melle, Tom en Noud Melle, Tom en Jore Melle, Tom en Fiel Melle, Tom en Sebe Melle, Tom en Rens Melle, Tom en Ries Meisjesnamen Melle, Tom en Lenka Melle, Tom en Diede Melle, Tom en Wenke Melle, Tom en Lone Melle, Tom en Ester Melle, Tom en Ines Melle, Tom en Nia Melle, Tom en Oone Melle, Tom en Elli Melle, Tom en Noe Melle, Tom en Linn Melle, Tom en Vita Melle, Tom en Svea Melle, Tom en Lori Melle, Tom en Free Melle, Tom en Nola Melle, Tom en Liva Melle, Tom en Jitse Melle, Tom en Sia Melle, Tom en Dora Melle, Tom en Ode Melle, Tom en Jule Melle, Tom en Fiebe Melle, Tom en Nine Melle, Tom en Caro Melle, Tom en Luz Melle, Tom en Nomi
Dankjewel! Guus, niek en Jelte op de lijst. Bij de meisjesnamen vind ik niks wat me heel erg aanspreekt.
Dankjewel! Helaas vallen er een aantal af omdat familie zo heet of ikzelf bijna zo heet Maar Ebbe en Caro
Ik zie Sien staan! Dat vind ik zo'n leuke naam en past ook leuk bij de andere! Misschien is Cato een optie ?
De dochter van mijn beste vriendin heet Cato maar caro vind ik ook leuk. Sien zou voor mijn vader heel bijzonder zijn. Zijn oma heette zo en die heeft een heel belangrijke rol gespeeld in zijn niet zo fijne en veilige, jeugd.
Loek Ties Teije Jent Arne Jacco Chiel Sten Stef Rowan Kieran Faas Miel Daaf Jorn Lars Lasse Sverre Sil Axel Tuur Twan Jurre Jelmer Noud Pepijn Rune Koen Kick Mick Lode Nand Bruun Silke Vieve Wende Daphne Elise Veerle Claire Rona Bodine Robine Jolee Lieke Minke Jasmijn Manon Ilse Jente Renske Niene Ize Ella Diede
Ik vind Melle en Siem ook erg leuk, dus misschien vind je mijn smaak ook leuk: Seth, Otis, Noor, Saar, Noa en Lot.
Grappig, sverre hadden we destijds als grote kanshebber bij de 2e. Lars staat op mijn lijstje. Ella vind ik ook mooi! Tijdloos. Verder helaas veel vriendjes, klasgenootjes, familie en zelfs huisdieren namen hiertussen
Lot vind ik leuk, maar wil deze keer geen naam met 3 letters. Liefst 4 of meer. Noor is leuk, maar er zitten meerdere Noors op de school van mijn oudste. Ook in zijn klas. En ja...Saar stond al op mijn lijstje. Vind ik heel mooi!
Wij hebben ook een M.elle, zijn broertje heet M.ees, als er een meisje was gekomen had ze Floor geheten. Succes met de zoektocht!
M.elle, Tom en... Jongen: Hidde Ferre Jappe Joppe Jelmer Jelle Jelte Jitse Jasper Jesper Kees Luuk Daan Daaf Raaf Moos Jaap Guus Siemen Sijmen Simon Sieb Siebren Rinze Rens Jens Nick Joep Thijs Mart Marten Mads/ Mats Thijmen Thije Lars Frank Cas Seth Rick Friso Ivo Max Noud Koen Joes Toets Gijs Paul Raff Alwin Laurens Menno Diede Diederik Unisex: Jonne Marin Quin/ Quinn Jip Sam Meisje: Janne Janneke Wies Mies Mien Loes Fannie Fenneke Finne Minthe / Minte/ Mint Mira Merle Mirre Maartje Birgit Brigit Noor(tje) Floor(tje) Door(tje) Roos Suus Suze Suzet(te) Susan(ne) Sanne Sandra Imke Paula Kim Inge Lotte Daantje Guda Rosa Ilse Ise / Ize / Isa / Iza Erna Erma Norma Nora Laura Laure Lauren Dafne/ Daphne Jolijn Jorien Jorinde Linde Linne Fleur Flora Flore Dora Renske Bregt(je)/ Brecht(je)
Dank! Moos, Sieb, Roos zijn leuk genoeg voor op de lijst. Het wordt nog wel wat Ik heb toch meer familie, vrienden en kennissen dan ik dacht zoveel namen die jullie suggereren maar dat ik iemand ken die zo heet. Of een vorm van mijn eigen naam (niet annedore)
Poei, dat zijn dan inderdaad een boel mensen die je kent! Werk je in het onderwijs of de zorg ofzo? In ieder geval weer 3 erbij Had inmiddels nog Jesper, Alwin en Brecht(je)/Bregt(je) toegevoegd. Zonder die -t- kan trouwens ook (Bregje). En was Tieme/Tiemen nog vergeten te noemen.
Job Seger Casper Tygo Luuk Sten Seppe Duco Thijs Lux Ivo Robbe David Ruben Steijn Niek Bart Björn Aaron Derek Sabine Mirre Jinthe Merve Merle Mara Lune Diese Milou Claire Lou Lola Stella Nele Suze Bente Eva
Ik werk als invaller in de kinderopvang. Ik ken dus heeeeel veel collega's en ken veel kinderen. Maar gek genoeg lees ik hier veel namen van kinderen van vrienden en niet eens van mijn werk. Hoewel sommigen wel hoor. Maar mijn vrienden hebben blijkbaar dezelfde smaak als ik. Want vind het wel leuke namen over het algemeen. Maar bijvoorbeeld Jesper en Brechtje zijn weer namen van oud klasgenoten. Dan kan ik er niks aan doen dat ik gelijk aan hen denk. Dat heeft mijn man bijvoorbeeld met Ruben en Tijmen en denk dus ook met Tiemen. Het zijn dus niet alleen namen van mensen die ik nu ken, maar ook van vroeger en dan associeert dat toch met die persoon en herinneringen. Alwin lijkt teveel op de naam van mijn man én zijn broer. Hahaha! Eerste letters uit de naam van mijn man en de 'win' uit de naam van zijn broer.