Silvan en silvian vind ik wel heel jut en jul. Jesper en mathis zijn het net niet maar wel leuke namen.
Na kort overleg blijkt dat we DE naam hebben gevonden. En de 1e naam van onze babyboy word......... jari! Alleen voor de 2e naam zit er geen naam tussen waarvan we wauw zeggen. Weten jullie 2e namen voor bij jari? Niet te veel voorkomend, niet meer dan 6 letters, niet te oubollig en het belangrijkste: !bijbels! Net zoals bij onze andere kids de 2e naam bijbels
Jari samuel vinden we erg leuke namen maar we vinden ze niet goed bij elkaar staan. Jafeth en manoah zijn al vergeven in onze kenniskring. Gideon en jonah vinden we niet zo mooi, 2×j vinden we wel leuk
Mijn partner en ik zijn allebei dol op de namen jari en seth alleen kunnen we eigenlijk niet kiezen tussen jari seth en seth jari. Daarom open ik nu direct een pole en de winnaar zal de naam van ons volgende zoontje worden. Om zoekwerk te vermijden, beide namen zijn bijbels dus dat hoef je niet mee te nemen in jou keuze.
Je kan ook wachten tot je bent bevallen om te kijken of je meer voelt bij jari of seth. Ik neem aan dat het 2 losse namen zijn en dat de 2e naam alleen bij officiële gelegenheden wordt gebruikt? Is de uitspraak van jari : jaarie of jarrie
Ik wil gewoon een naam hebben want voor een meisje wisten we al dat het rosa lynn zou worden en ik kan gewoon niet wachten het lukt me trouwens niet om nog een topic te openen hoe doe je dat