Jullie kunnen nu stemmen in mijn andere topic! Suggesties blijven altijd welkom maar plaats die dan wel even in die topic.
Oke.. Dan snap ik dit alleen niet. De namen van je jongens kwamen me bekend voor. Je had in maart dit jaar diverse polls (ik ben terug gaan kijken omdat ik dacht, huh alweer zwanger).. Maar als je nu 30 weken bent van de 3e...was je al zwanger van deze toen je nog moest bevallen van de 2e? Dit was je openingspost toen 9 mrt 2023 Ik heb al 1 kind gekregen. 1 jongen. Hij is 6 jaar oud. Zijn 1e naam is elias en zijn 2e naam is micha. Over 10 weken krijg ik weer een jongetje maar we hebben nog geen leuke namen in het vizier. We willen graag een naam die al wel bestaat in Nederland maar niet vaak voorkomt, het liefst met een 2e naam erbij want dat willen we zoiezo. De naam moet bij de achternaam van ammers passen en het liefst 5 letters hebben! Hebben jullie nog namen?
Oef, dat lijkt me best pittig. In mei bevallen van de 2e en nu alweer 10 weken zwanger van de 3e. Wel leuk, dat wordt dan een Ierse Tweeling.