En toen bleek onze “frummel” een jongetje te zijn! Een broertje dus voor Tycho ♡ maar nu: een naam!? Met de zwangerschap van Tycho hadden we welgeteld 1 naam en dat is m geworden, dus we kunnen wel wat hulp gebruiken! Wat we mooi vinden maar niet kan door vrienden/ familie: - Bram - Lucas - Ruben - Cas(per) - Boaz Zelf vind ik Finn heel leuk maar mijn man is niet overtuigd, zoals ik niet overtuigd ben van Noah, wat hij weer leuk vindt Onze achternaam begint met S dus liever niet beginnen met S (of I). Denken jullie mee?
Wilde Boaz voorstellen maar dat kan dus niet Joas of Joah ipv. Boaz/Noah misschien? Manoah past ook nog wel bij deze stijl. Of Flynn/Flint ipv. Finn? In de stijl die jullie leuk vinden maar kan niet door familie/vrienden: Sepp Quin(n) Quint Lars Jens Rens Mart/ Marten Mats/ Mads Leon Jasper Jesper Koen Loek Pieter
Eerste naam waar ik aan denk is Boris. Tycho en Boris. Maar doordat jullie achternaam met een S begint, vind ik een naam eindigend op S niet zo heel mooi. Dus toch maar niet. Misschien nog: Armin, Arvid, David, Fedde, Ferre, Hidde, Idris, Isaac, Jarno, Jaron, Julan, Kevin, Lasse, Maxim, Milan, Menno, Oscar, Rowan
Tycho en Leander Tycho en Iskander Tycho en Matteo Tycho en Wander Tycho en Antonie Tycho en Yannick Tycho en Julian Tycho en Fabian Tycho en Valiant