Jee we gaan voor een 2de! Wellicht wat vroeg, maar oh zo leuk om al mee bezig te zijn: de NAAM.. Mijn man is spaans, dus spaanse achternaam.. dus spaanse voornaam staat het allermooist! Onze zoon heet Rafael. Wat voor meisjes of jongensnaam past daar mooi bij. We houden van sjieke namen, en niet zo populair zoals Xavi of Dani.. (wel heel stoere namen hoor, maar iets te veel van op het kdv) alvast bedankt voor het meedenken!! LEUK LEUK!!
Amalia Elena Elise Isabel Lorinda Sofia Christian Geraldo Julian Leonard Ps: heb niet alle streepjes op de letters gezet...
wow! er zitten zeker een aantal mooie namen bij die ik nog niet eerder ergens heb gezien. Die gaan erbij op het lijstje, bedankt voor het meedenken!!
haha ja Lucia is heel mooi. Alvaro vind ik ook mooi, maar zo heet al iemand in de familie.. Sofia vind ik ook prachtig, maar te populair op het moment. Wat vinden jullie van Zorian? is een baskische naam en mijn vriend is Bask..
ik weet zelf niet zo goed wat ik er van vind, ik vind Florian een prachtige naam, maar dat is niet spaans
Jordy vind ik ook heel leuk, maar qua uitspraak loop je dan toch tegen problemen aan.. Inaki is de naam van mijn schoonvader.. en das een lul.. haha dus hoe leuk de naam ook is.. bedankt voor het meedenken!
Ik ken een héél mooi en lief half-Spaans meisje die NOEMI heet...prachtige naam vind ik dat! Je kan het eventueel ook als Noémi of Noëmi schrijven. Mooi, chique, apart en niet "raar".
Araceli Baila Belén Calida Calista Carmen Clara Cora Cyntia Dolores Elena Evita Felice / Felicia Ilaria Inés Isabel Jacinta Jimena Joana Marisol Nieves Nerea Pilar Rosario Carla Alba Ana Marta Laia Cristina Mateo Juan Hugo David Rafael Fernando Luis Alejandro José Pablo Manuel Antonio Carlos Javier Miguel Iker Ruben Diego Adrián Daniel Artur Raúl Joaquin Ramos Pedro