Wij willen ons kindje graag vernoemen naar of de opa's (jongetje) of de oma's (meisje). Nu heten onze moeders qua roepnamen J.anke en I.na En onze vaders J.ohan en R.udy. Voor een meisje waren wij er vrij snel uit: A.nna, maar voor een jongetje vinden we het iets moeilijker. We zitten nu zelf op R.uan of R.uhan. Wat vinden jullie van deze namen? Misschien nog andere leuke suggesties? (als jullie de namen van onze ouders gebruiken, willen jullie er dan even een . tussen zetten ). Alvast bedankt voor het lezen en eventuele meedenken of mening geven
ja, Rohan is een wat meer voorkomende naam dan Ruhan.. Maar dan is de R alleen van R.udy en de rest is J.ohan.. Dat voelt niet helemaal goed haha.
Vinden jullie de naam Ruan of Ruhan kunnen als tweede naam? Lastig die namen van mijn vader en schoonvader
Het zal de tweede naam worden, eerste naam is een korte naam van 4 letters, die ik liever nog niet noem hier
Juda(h) Jo(r)dy Yan Andy Roan Arno Yoran Doan (naam kwam ik toevallig net tegen op papieren op mijn werk, vind hem persoonlijk niet zo leuk) En zo kunnen we nog wel even doorhusselen