Ik heb gestemd op Hidde..helemaal super..net als Marijn/Merijn. Noah zou bij me afvallen omdat die zo vaak voorkomt..
Noah!!! De rest vind ik erg "landelijk" klinken. Alsof t de zonen zijn van boer Willem, ergens uit Drenthe. No offense, gewoon n idee dat ik erbij heb.
Hidde! Marijn ken ik alleen als meisjesnaam en Merijn voor jongens (wel leuk trouwens). Giel vind ik niet zo maar Jurre vind ik ook leuk. Noah vind ik al teveel voorkomen. Succes!
Ik heb Jurre gekozen -Noah, als je het zegt weet niemand of het een jongen of een meisje is -Giel, ik vind de G altijd een harde klank -Marijn, ken ik als meisjesnaam -Hidde, mwah
Noah, Giel of Marijn. Met Hidde en Jurre heb ik niet zo veel. Noah is het meest internationaal, dat zou mij wel aanspreken. Je weet nooit wat ze nog gaan doen, later als ze groot zijn
Enn? welke wordt het? Ik vind ze behalve Noah allemaal wel leuk. Giel de leukste denk ik, maar Marijn/Merijn vind ik ook mooi. Maar goed, hier heb je niks meer aan.
hahaha je snapt waar ik voor gekozen heb...... wij vinden Noah een super stoere en lieve jongensnaam! xx nina