We hadden eigenlijk al een naam maar zijn toch wat gaan twijfelen. Namen zoals Sophie, Emma, Carlijn en Hannah vind ik erg mooi. Die van mijn man stammen uit de oudheid of zijn ordinair . Wie weet er nog een super leuke naam die normaal geschreven en uitgesproken wordt. Geen engels klinkend en schrijfwijze. Wie helpt?
Hannah, hoewel wij de naam wel mooi vinden hebben wij niet het wow gevoel erbij zoals de jongensnaam. Mijn man kwam met namen als: Talia, Tatiana, Lenza etc... Lastig dit! Gelukkig hebben we nog zo'n 11-13 weken de tijd.
Ik zal iets proberen Mila Jinte Lauren Esmée Anne Sterre Jasmijn Leonie Ella Suze Eline Julia Sara Jonna Isabel - Isabelle Eva Olivia Marente
In kenniskring hebben we al een Eefje. Zo ben ik ook weg van de naam Sophie, maar is al in de vriendenkring en familiekring gegeven.
Meisjesnamen, kies uit ruim 13.000 namen - ZeeVanNamen.nl had je daar al eens gekeken? dan kan je een voorselectie maken met bijv tijdloze namen en ook kan je lengte van naam kiezen. Zo lees je misschien niet DE naam maar wellicht iets wat in je buurt komt?
Wat was de naam die jullie mooi vonden en waar je nu over twijfelt? Wat vind je van: Linde, Nina, Lotte of Sarah?
Sarah vind ik ook heel mooi, maar mijn man helaas niet. Linde en Lotte hebben we al in de naaste omgeving en Nina is niet leuk genoeg. We hadden Hannah maar hoe hard we ook zoeken we kunnen geen naam vinden die nog leuker is dan Hannah. Moet er eigenlijk wel een WOW gevoel bij komen? Ik ben eigenlijk al zo gewend aan de naam dat het er al bijna bij hoort. We weten het geslacht niet, het kan net zo goed een jongen zijn haha.
Philine hebben we op ons lijstje (lijkt op jouw naam) maar vinden de naam misschien toch net iets te lang. Onze zoon heeft ook al een lange naam en de achternaam is ook 3 lettergrepen. Dominique ook erg leuk! Twijfel twijfel...grrr.....
Ik vind Hannah een hele mooie naam. Het is geen unieke naam en misschien dat het wow-gevoel daarom ook een beetje uitblijft? Andere ideeën: Anna / Anne Lieke Livia Olivia Aimee Alice Bella Ella Bodil Celine Elena Elisa Elise Lize Lisa Esmee Feline Farah Femke Fleur Floor Jasmijn Isa Julie Juliet Lauren Julia Meike Merel Milou Naomi Norah Roos Rosa Sofia