Damy Jax (zag hem hierboven ook staan maar vind het ook echt een top naam) Kyan Revin Zijn namen uit mijn lijstje
Namen zijn altijd heel persoonlijk, dus het gaat er niet om of ik de naam mooi vind of niet, maar je weet wel dat Fender 'bumper/spatbord' betekent in het Engels?
Pffff hier zijn de jongensnamen ook echt een hel!! Wij neigen nu erg naar Lenn, maar ik vind Lev ook vreselijk leuk!
Ook nog, inderdaad. Ik probeer dat soort namen wel een beetje te vermijden, eerlijk gezegd, en ik kan me voorstellen dat je niet weet dat een naam iets betekent/een merknaam is, dus ik dacht: ik meld het even.
Bedankt voor de reacties dames. Zie zeker wat leuke namen voorbij komen! Gooi ze thuis even in de groep thanks.
Kwam net de allerleukste tegen Bendt, Scandinavisch betekenis is gezegend. Dat zijn wij wel gezien ons icsi traject! Wij zijn volledig om!
Mijn zoon heet Jerronyle Derren Misschien vind je Derren wel mooi? Het is kort en makkelijk Of Devaun, Mylo, Fedde, Aley, Devon, Kendrall, Micha, Hoop dat ik je beetje geholpen heb kuss!