wie kent dit probleem nog 10 weken te gaan en totaal geen naam goed/leuk genoeg vinden! ik word echt helemaal gek van mezelf! ik kom er gewoon niet uit... nu is wel het moment dat ik zon beetje begin te stessen van mezelf want dit gevoel heb ik de hele zwangerschap en de kleine zal toch een naam moeten gaan krijgen hoe kan ik het beste te werk gaan om toch nog een geschikte naam te vinden?
tsja... lastig! Wij hebben wel 2 namen uitgekozen, maar ik twijfel ook nog steeds of de jongensnaam wel dé naam is... Het enige dat je volgens mij kan doen is overal je ogen en oren goed openhouden: aftitelingen van TV-programma's kijken, namen in kranten en tijdschriften, luisteren wat je op straat hoort, etc. En je hebt er uiteindelijk maar 1 (nou ja, 2) nodig, misschien kom je hem ineens tegen! Oja, de SVB-lijst is misschien ook nog een idee, alle namen die in 2008 gegeven zijn. Het is even doorworstelen, maar je kan er wel veel inspiratie uit opdoen... Succes en niet teveel stressen!
wegens anoniemiteit zeg ik die niet haha maar die naam is lief en stoer en zoiets wil ik nu ook... ben echt helemaal inspiratieloos! fijn dat jullie meedenken!
Kijk eens op www.namen.startpagina.nl Vaak zijn ze van de apartere namen daar, maar kunnen wel altijd goede suggesties doen (en je bent anoniem)