Ik vind Diede een leuke jongensnaam. Nu was ik laatst bij een vriendin en die had een roze geboortekaartje staan met de naam Diede er op. Zij vond het echt een meisjes naam. Wat vinden jullie, is Diede een jongens- of meisjesnaam? Pim
Ik vind Diede een leuke jongensnaam. Nu was ik laatst bij een vriendin en die had een roze geboortekaartje staan met de naam Diede er op. Zij vond het echt een meisjes naam. Wat vinden jullie, is Diede een jongens- of meisjesnaam? Pim
Ik zit al een tijdje met die naam in mijn hoofd voor onze toekomstige dochter, de naam word het waarschijnlijk niet. Maar ik vind het dus een meiden naam.
Hoi, Oorspronkelijk is het een jongensnaam afgeleid van Diederik inmiddels is het een unisex naam. Kan dus voor beide, maar komt steeds vaker bij meiden voor. Zie website: www.babynamen.nl
Ik ken de naam niet maar ik zou zeggen een jongensnaam omdat het voor mij als afkorting van Diederik klinkt.
Ik vind het een échte jongensnaam. Ik zou eerlijk gezegd ook best raar op staan te kijken als een meisje zo genoemd zou worden.
Diede , ik vind het een jongensnaam, maar moet wel gelijk aan didi denken... en dus niet aan diederik...
Ik ken een klein meisje die zo heet, maar vind het meer een jongensnaam... vind de naam persoonlijk helemaal niet zo leuk....
De meesten vinden het dus - net als ik - een jongensnaam. Dan houd ik 'm zeker in gedachten voor als ons kindje een jongen mocht zijn. Pim