We zijn alvast aan het nadenken voor een jongensnaam, wat vinden jullie... We willen graag een y in de naam omdat ons zoontje ook een y in zijn naam heeft.
Oeh moeilijk, ik vind ze allemaal niet mooi.. En waarom nog een keer een Y? Maar goed, ik vind Tyler wel een redelijke optie. Maar dan hoop ik wel dat je niet in Friesland woont want daar zal het uitgesproken worden als Tieler...
Aan mij heb je ook niet zoveel, want namen met een y erin is juist niet mijn smaak. Ik vind Levy nog het leukst, maar uiteraard dan geschreven als Levi.
Ik ben blij dat heel veel mensen de namen niet mooi vinden, dan zijn er ook niet zoveel kindjes die zo heten, haha. En de y is geen eis, maar ik vind het wel leuk als ie er weer inzit.
Levy zou ik niet doen, omdat je het toch echt als Levi schrijft. De rest is niet echt mijn smaak. Nog wat andere suggesties: Tygo Roy Eddy Yorick
Ook allemaal niet mijn smaak, omdat ik ook niet hou van namen met een "y", maar Levy vind ik dan 't mooist. Persoonlijk zou ik dan wel gaan voor Levi.