Hai dames, Ik ben nu een maand zwanger en wij vinden het leuk om al over namen na te denken! We willen graag een (middel) lange naam. Hebben jullie nog leuke suggesties? X
Dat is wel heel breed haha. Wat is verder jullie smaak? Lange namen die ik zelf wel mooi vind: Annemijn Solange Lisanne Josefien Cheyenne Hannah Pauline Benjamin Javier Lennart Marcus Vincent
Ik vind over het algemeen wat "exotischere" namen mooi. Namen die je niet vaak hoort. Vind Benjamin heel mooi mijn die heeft mijn beste vriendin al ingepikt
Noëlia Isaura Carmen Emilia Victoria Kenza Adriana Celia Enora Marissa Leona Amelia Eloïse Anaïs Valeria Noémie Sophia / Sofia Valentijn Manuel Jonathan Matthias Samuel Matteo Lucian Thibault Marius Jonah Geen idee of er iets tussen staat dat je leuk vindt
Is dit in de goede richting of is dit weer te exotisch ? Alana Celeste Daphina Evana Fayenne Imara Jerusha Kyrana Livina Mattea Neona Onella Sowena Yanaica Alexis Bodhian Dorian Evander Fabian Gideon Joaquin Leander Marius Norian Romian Sebian Tobias
Kyara Amara Amanthis Cyrille Joëlle Jolene Marin Sierra Sienna Tamala Vesper Fender Tobias Tobian Florian Floris Fabian Julian Caspian Casper Jurrian Tijmen Rogier
Aniek Camilla Celine, Celina Chiara Danique Davina Esmeralda Felicia Farah Gabriella Jolijn Malou, Maloe Maudi Mayla Philou Camiel Dante Ferron Ingmar Joshua Misha Marijn Melvin Matthijs Matthias Raphael Samuel Tobias
Savannah Olivia Isabella Ophelia Victoria Fayenne Fabienne Faylene Lovisa Alyssia Novalie Quirine Katelynn Vienna Cassidy Mackenzie Davinia Sophia Dayenne Angelina Kimberley Feline Georgina Joline
Girls: Anastasia Perdita Celestine Gwendolen Theodosia Josephine Thomasina Wilhelmina Eugenia Tatiana Ophelia Ursula Georgina Romilly Perpetua Henrietta Cecilia Lucinda Fortuna Demelza Angelica Evangeline Fenella Rowena Hesperia Felicity Casilda Sibylla Rosamund Penelope Adelaide Lavinia Cosima Ottilie Artemisia Zenobia Violetta Cressida Aurelia Boys: Rafferty Frederick Horatio Emmanuel Llewellyn Leander Orlando Thaddeus Casimir Amadeus Octavian Montgomery Florian Everard Lucius Ignatius Cillian Gideon Benedict Leopold Nicodemus Sebastian Cornelius Atticus Ferdinand Constantine Solomon Lysander Peregrine Augustus Wel hele klassieke namen maar ze hebben wel weer allemaal leuke korte roepnaam mogelijkheden als het je ding is.
Annemijn Bibianne Cathelijne Dominique Estelle Frédérique Ghislaine Hannelore Isabelle Juliëtte Katelyn Lauranne May-Rose Nadjezda Olivia Pernille Rosalin Sammy-Rose Tatianna Valerie Wendelin Yamila