zijn al weken bezig met de juiste naam te vinden, maar ik vind het zo moeilijk dat ik het niet eens meer leuk vind. wat vinden jullie van de volgende namen: vic isas en hebben jullie nog andere ideeen voor mij? ik kom er maar niet uit...
he dames, bedankt voor jullie reactie. ik houd niet zo van hele standaard namen, en ook niet van engelse namen, verder niet specifiek iets.
Elias Ilias Samuel Nathan Daniël Jonathan Benjamin Julian Ruben Sebas Olivier Tobias Pepijn Nicolai Merlijn Justus Florian Gideon Michaël David Mattis
Zie net dat je dochter Alexis heet, en ik vind Isas daar echt geweldig bij passen! Veel beter dan Vic... (heb Isas aan mn top 100 toegevoegd ).
trouwens vind het wel verdrietig te horen dat je het niet eens meer echt leuk vind om een naam te kiezen...ik hoop dat je nog een naam tegenkomt waar je het YES gevoel bij zal krijgen.
Julian Maar ik ben bevooroordeeld (schrijf je dat zo ). Je hoort het niet zo heel veel ondanks dat ie in de top 20 staat (bij ons tenminste )
Ja, leuk he, Julian....Nee, inderdaad dat komt niet vaak voor, en dat vind ik zelf ook het leukste: een unieke babynaam die ook nog leuk klinkt als ie volwassen is (daarom heb ik problemen met namen als Jip en Pim en zo, vooral Pim, dat klinkt zo kabouterachtig). En dan moet ie ook nog niet te vaak voorkomen. Want daar zoeken wij ook naar, iets dat niet of bijna niet voorkomt. Ieder mens is uniek, en daar hoort een unieke naam bij in mijn ogen.... Succes... Laat je wel even weten wat het uiteindelijk geworden is?