Hoi allemaal, Wij zijn druk bezig met het zoeken naar een meisjesnaam. Erg moeilijk! Ben erg benieuwd wat jullie vinden van de naam MALU. En hoe zouden jullie het uitspreken? Als Maloe of als Maluu? Groetjes Jolanthe
ik zal het uitspreken als ik het zo ziet staan als maluu maar is niet mijn smaak heb je meer tips vor het meedneken eventueel moet het lang kort? eventueel welk land? begin letter of iets
Ik zou het uitspreken als Maloe maar ik vind het eerlijk gezegd een jongensnaam. Doet me denken aan Manu namelijk.
Bedankt voor jullie reacties! We willen een niet heel erg aparte naam, maar ook niet eentje die je op elke straathoek hoort, niet al te lang... Namen die we nog meer op ons lijstje hebben staan zijn Milou, Ninthe, Mila, Luna bijvoorbeeld. Suggesties zijn welkom hoor !
Van jouw lijstje vind ik Ninthe erg mooi! Andere suggesties: Merle Mare Mette Nienke Fiene Fenna Juul Julie
Hoi, Ik zou het uitspreken als Maloe en vind het wel een meisjesnaam. Ook een lieve naam. Je anderen namen vind ik ook mooi. Ik vind Ninthe dan de mooiste! Nog wat ideetjes: Jinthe Benthe Flore Lise Niene Janne Silke Mijke
Je kunt het ook schrijven als Malou (spreek je uit als Maloe). Ik ken twee meisjes die zo heten, dus voor mij is het wel echt een meisjesnaam.
Bedankt voor het meedenken allemaal! We weten het echt helemaal niet meer. We vinden de namen die ik hiervoor genoemd heb allemaal mooi, maar we hebben gewoon nog niet DE naam denk ik... Of we zijn te kritisch geworden ! Dus alle suggesties zijn nog steeds welkom! Groetjes Jolanthe