hey ik ben nu zwanger van een jongen die we iain gaan noemen ( ie-in uitgesproken ). maar we zullen waarschijnlijk als ons zoontje een jaar en paar maanden is aan het 2de beginnen ik ben eigelijk al wat naar ideetjes op zoek voor jongens en meisjesnaam korte naam liefst die je niet al te veel hoort maar toch goed kan uitspreken en past bij iain (ie-in ) hopelijk hebben jullie leuke ideetjes
ik weet zo eventjes geen naam maar wilde ff reageren op de naam die je nu hebt. Ik vind het echt een mooie naam! alleen zelf zou ik eerder gaan voor ian --> ie-an uitspreken. Mooie keuze
de 1e moet er nog uit en je denkt na over de naam voor een 2e voor een meisje vind ik Jenna (djenna) erg leuk staan bij Iain en als jongens naam Liam
Poeh, dat is wel een vergezochte spelling dus ik zit dan gelijk met dingen als Djustin, Djim, sjarrel, Macs, Sjaron, Mellany e.d. in mijn hoofd. Persoonlijk vind ik het allemaal even lelijk maar goed het past wel bij Iain
Jeetje....uiteraard ieder z'n smaak, maar ben je niet bang dat je straks de godganse tijd bezig bent met spelling en uitleg van de naam? Maar goed. Heb verder geen tips, sorry.