Ik vind Tobian beter bij Lune passen!! Lekkere originele namen! Lune en Timme klinkt een beetje....ik weet het niet! maar Lune en Tobian klinkt veeeeeel beter!!!
Mijn vriend vind Timme leuker maar ik twijfel over het 'jut en jul gehalte' Tobian vinden we beide leuk maar ook ietsje 'kak' en twijfelen weer of het wel bij Lune past. Hoezo lastig
Lune en Timmo ipv Timme? Ik heb nu op Tobian gestemd maar vind hem ook niet zo. Tobian --- babian, ik kan er niks aan doen
ik vind ze alle 2 leuk! Maar misschien Tobian nog iets leuker dan Timme. Maar dat komt vast door mijn eigen voorkeur voor een bepaalde naam
Hahaha Maar dat spreken ze op hun amerikaans uit als 'Timmie' en dit is 'Timmuh', heb die associatie zelf dus niet gelukkig hihi.
Ja, jouw voorkeur vind ik ook nog steeds errug leuk.. Balen dat er nog iemand in huis is die ook mag meebeslissen
Ehm, wat is babian dan? Of stel ik nu een hele domme vraag Timmo is wel een leuke optie maar niet als je in het noorden woont.. Je wil niet weten hoe dat hier uitgesproken wordt
Haha, sorry, geen domme vraag, maar mijn fout Als ik bobbejaan of baviaan zeg, begrijp je het zeker! Babian is dan een variant op... Maar het is persoonlijk, heb ik dan bij Tobian, sorry.