Hoi Allemaal, Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Onze dochter en zoon heten: Elise Nathalia Dante Alexander We zijn nu zwanger van de 3e en we blijven Daphne (Velouria) een hele mooie naam vinden. We weten nog niet of het een jongen of meisje wordt hoor. Past Daphne erbij of lijkt het teveel op Dante? Ik hoor het wel!
Ik vind Daphne en Elise heel leuk bij elkaar, maar Dante vind ik een totaal andere naam, ook al heel anders dan Elise. Maar aangezien je Elise en Dante al hebt en men daar dus toch al aan gewend is, vind ik Daphne er goed bij kunnen hoor! (De namen van onze kinderen passen ook niet echt bij elkaar, maar dit waren gewoon namen die wij mooi vonden, je raakt er toch wel snel aan gewend en dan kan 't goed bij elkaar!)
ja hoor! ik vind dat het goed bij elkaar past! en Dante en Daphne vind ik niet op mekaar lijken hoor!
ik vind het prima kunnen. Als het 2 meiden namen waren die wat op elkaar leken was het misschien anders geweest. Maar ik vind de namen toch wel heel anders en allemaal wel vallen in de categorie 'netjes' zeg maar
Dank jullie wel allemaal voor de reacties tot nu toe! Ik zie dat de poll gelijk oploopt. Blijf het lastig vinden.
Ik vind het ook niet zo leuk bij elkaar. Lijkt inderdaad veel op Dante. Maar ik vind wel dat je moet doen wat jij vind, als jij echt helemaal verliefd bent op die naam zou ik het doen.
Ik vind het wel kunnen hoor!!! je wendt er idd heus wel aan en als je graag die naam wilt geven gewoon doen! Daphne staat toevallig ook bij ons op het lijstje...
Ik vind het wel kunnen, maar niet heel erg fantastisch! Zelf zou ik nog even zoeken naar een andere naam.
Oeps, ik zorg voor een gelijke stand (28 - 28!)... Ik vind Dante ook 'de vreemde eend'... maar goed.. Daphne en Dante vind ik inderdaad teveel op elkaar lijken. Wel een prima naam hoor (de 2e naam die jullie in gedachten hebben vind ik daarin tegen helemaal niets)