Het leek ons mooi onze toekomstige dochter te vernoemen naar beide oma's. Mijn moeders namen zijn Metje Maria met roepnaam Meta. En mn schoonmoeder heet Elberdina Cornelia met roepnaam Dineke. Hoe maak ik daar een modernere vorm van? Het liefst een aparte naam voor mn moeder en mn schoonmoeder. Hopelijk kunnen jullie me wat tips geven loop helemaal vast namelijk! Thanks alvast.
Ik heb geen idee of je hier wat aan hebt. Ik heb even zitten puzzelen voor je... Metje Maria = Meta. Mette Marit Marie Apart: Mariam Elberdina Cornelia = Dineke. Diana Lina Caroline Apart: Elenia
Metje Maria = Meta. Marina Marije Tamar Marineke Marjan Martha Marte Elberdina Cornelia = Dineke. Corine Lea Nadine Dianne Elina / Eline Carola
Metje Maria = Meta Mette Marjet Mariet Mia Marte Merit Martje Maartje Elberdina Cornelia = Dineke Eline Elke Lineke Dine Dieke
Hoi meiden super bedankt voor de ideeën en suggesties! Hier kunnen we wat mee. Marit is ook mooi gevonden vandaar dat mijn zusje zo heet en we willen echt alleen de oma's vernoemen.