Van de week ook al een poll geplaatst, maar lijst is nogal verandert, dus graag weer jullie meningen deze namen staan er nu op: Jesse Jeroen Joris Ruben Matthijs
Joris, Ruben en Matthijs vind ik wel leuk. Omdat Ruben en Matthijs zo vaak voorkomen heb ik voor Joris gestemd .
Ik heb gestemd voor Jesse! Leuke naam! De overige namen vind ik persoonlijk niet zo leuk, hoewel Joris, Ruben en Matthijs wel meer van deze tijd zijn dan Jeroen. Jeroen vind ik een naam die geweest is, weet niet hoe ik het uit moet leggen.. jaren '70-'80 naam zeg maar
heb op jesse gestemd. Vind de rest niet zo. In mijn omgeving noemt bijna niemand zn kind joris, we hebben hier een gesticht dat nu Parnassia heet maar altijd (en nu nog in de volksmond zo wordt genoemd) 't Joris heeft geheten
Ik vind ze allemaal niet mooi, maar heb dan ook een meer tropische smaak qua mannen en namen, haha Maar als ik moet kiezen dan kies ik voor Ruben Liefs ecl
Lastig maar als ik echt moet kiezen zeg ik Jesse. Ik heb niet gestemd omdat ik ook Jesse niet geweldig vind. De minst leuke namen uit jouw rijtje vind ik Jeroen (beetje passé) en Joris ( kweet niet,heb het altijd al een rare naam gevonden..sorry)