Mijn nicht (ook beste vriendin) Is zwanger . Maar ze komt er maar niet uit . Ze heeft al 3 kinderen Annebelle,Keano,Kaylee En nu verwacht ze weer een jongen . Ze is 30 weken en ze komen er echt niet uit. Ze heeft alleen nog de naam Damian in gedachte. Kunnen jullie Namen bedenken die bij de andere 3 namen passen . ow en het mag niet met de K beginnen . Liefss
Hmm lastig zeg, ik vind Annebelle zo erg verschillen met keano en kaylee... daarom zou ik zo niet 1,2,3 iets kunnen verzinnen wat hier mooi bij zou kunnen passen. Liam komt meteen bij me op maar dat komt natuurlijk door de pfafs vind het wel leuk bij elkaar staan.
Haha ja moeilijk he ,Dat heeft zij dus ook . Liam heb ik haar ook aan voorgelegt maar die vind ze te populair. Ik was net nog bij haar( buurvrouw ook nog is ) en toen kwam ze met de naam Jaimy ? Maar dat vind ze weer teveel op Kaylee lijken haha. ik zou haar namen tot nu toe even er bij zetten kijken wat jullie het beste er bij vind passen. Matthieu. Damian. Floran. Julan. Semmi. Richy. Kayro. liefs
Door Kaylee ga ik algauw richting de Engelse namen... Wat denkt ze van Aaron of Aidan? Of Taylor, Dylan, Morris?
Nou ze leest dus mee met mij en ze ze vond eerst Jesse heel leuk maar dat vond ze echt veel te populair.. En toen zag ze de 2 de naam van jou zoontje Yesseh ! Hoe spreek je dat uit . Jaylen onthoud ze ook.
je kunt het uitspreken zoals jesse. maar je kunt het ook uitspreken als djessy uhhh zo goed geschreven. iedereen vind het ook erg mooi ha ha.