Lynch vind ik erg grof. Mason betekent metselaar. Logan denk ik aan wolverine. Ik zou voor Milan gaan, al is dat ook niet mijn naam (of duimen voor enen meid natuurlijk )
Milo, Mika, Noa etc etc wilt manlief echt niet hij is heel moeilijk en kwam met de naam Lynch.. Ik vertelde hem zelf ook al wat Lynchen is maar zoals hij is.. zegt hij op zijn beurt maar wij zouden het Lynch noemen zonder -en.. Mannen.. Ik denk dat het nog heel wat gaat worden de juiste jongens naam te vinden als we in verwachting zijn van een zoontje.. Morgen een echo en hopelijk is de Nub er goed op te zien zodat we er echt een jacht van kunnen gaan maken.. Maar in iedergeval namen die lijken op Milan, Noa,Mika, Milo of namen die beginnen met J wilt mijn man echt niet..
Ook vraag ik me af of de naam echt een reden is om gepest te worden.. Vaak zijn het kinderen die gepest worden die er net 'iets' anders uit zien, of er niet goed verzorgd bij lopen, onzeker zijn enzo.. Op school hadden we ook een kinderen met laat maar zeggen aparte namen en de 'stoerdere' laat maar zeggen werden echt niet gepest..
Ik vind Mason de leukste van de 3. Logan vind ik niks en Lynch is helemaal niet mijn smaak. Vind zelf Morris ook een stoere naam.
Ik vind het allemaal niet echt mooie namen, sorry. Hou zelf persoonlijk meer van gewone Nederlandse namen. Maar als ik echt moest kiezen dan ging ik voor Mason.
Ik vind Lynch heel vreemd klinken, ook al betekent het ook zoiets als zeevaarder, ik associeer het met lynchpartijen. En nee, je noemt hem geen lynchen, maar wel lynch, wat de gebiedende wijs van dat werkwoord is. Ik ken wel iemand die Linc heet. Is ook niet helemaal mijn naam, maar wel een heel aardige man. Van de 3 namen vind ik Mason het leukst; met Logan heb ik niet zoveel.
Moest ook direct aan de B&B denken, heowel ik dat nooi echt gevolgd heb. Trouwens is er ook niet een kolonel Lynch in the A-team? Van dedrie vind ik ook Mason het mooist. Maar ieder zijn eigen smaak!