Ik ben onderhand 32 weken zwanger van een meid en mijn vriend en ik zijn nog niet uit de namen. Onze shortlist ziet er als volgt uit: Phileine Josephine Madeleine Isolde Tweede naam staat al vast en is een vernoeming. Graag jullie meningen, wat vinden jullie het leukst?
Allemaal mooi!!!!!!!!!! Wow echt helemaal mijn smaak haha!!! Maar Josephine zet ik op 1 watn die staat ook in mijn eigen top 3 Daarna Isolde, Madeleine, en Phileine als laatst , hoor ik nu wat vaker in mijn omgeving
Ik vind ze ook allemaal wel leuk. Madeline erg leuk, is ook leuk of te korte naar maddi. De andere namen korten wat minder af misschien.
Jullie zijn snel! Het boek is toch ook Phileine zegt sorry? Josephine vind ik leuk omdat we haar dan Fien kunnen noemen. Isolde vind ik al een hele tijd geweldig, maar hoe kort je dat leuk af.. Phileine wordt wel steeds populairder volgens mij (al hoor ik het hier in de omgeving nog niet). En Madeleine vind ik weer heel lief. Nou, jullie merken het al: dat gaat nog wel even duren, haha!
Haha wij vinden het nu ook een mooie naam en mn vriend en ik zijn het niet vaak eens wat meisjesnamen betreft dus ben blij dat hij deze ook mooi vind!
1. Josephine (Fien) 2. Isolde 3. Madeleine (zo heet mn nichtje en wordt afgekort tot lijntje) 4. Phileine
Phileine - Mooi! Josephine - Mooi, maar ik ken iemand die Josefien heet en die wordt Josje genoemd, dat vind ik iets minder Madeleine - Het mooiste Isolde - Niet mijn smaak