Ik zit met een soort dilemma.. we hebben een leuke naam voor onze 2e dochtertje (Chloë), alleen heet mijn half nichtje in Engeland ook zo. Ik spreek haar nooit en ook met mijn tante is er weinig contact. Vinden jullie dat kunnen of toch voor een andere naam kiezen? Verder staan de namen Ivy, Novi, Vieve op ons lijstje. Benieuwd welke jullie het leukst vinden. Onze 1ste dochter heet Liva.
Mijn jongste heeft dezelfde naam als een nicht van mij. Tja. We vonden het de mooiste naam en is nu niet dat wij in dagelijks leven nu zoveel met mijn nicht te maken hebben (zie haar zelden). Wij hebben het dus gewoon gedaan. Als het nichtje van mijn kind zou zijn (dus een kind van broer/zus van ons), dat zou me te dichtbij zijn. Dan zouden we wel iets anders kiezen. (vind Chloe ook mooiste uit je rijtje, maar je moet vooral je eigen keus maken )
Mijn dochtertje heet ivy 😍 Maar ik zou er werkelijk 0 waarde aan hechten hoor het is geen beste vriendin of nicht die je dagelijks ziet dus zo er lekker voor gaan.!!! We hebben dezelfde smaak trouwens. Onze dochter was of ivy of nova. En novi etc stonden ook op ons lijstje Succes
Ik heb een neef in buitenland die zijn kind hetzelfde heeft genoemd als ons kind. Vind het wel leuk eigenlijk. Hebben ook eigenlijk geen contact...
Vind persoonlijk Vieve de mooiste naam, maar als Chloë de naam is zou ik me er niet door tegen laten houden. Vind het ver genoeg.
Absoluut Vieve! 😍... ik hoop dat we onze dochter zo ook mogen gaan noemen... nu nog mijn man mee krijgen..
Ik zou een andere naam kiezen. Vind uit jouw rijtje de volgende combi erg leuk. Liva & Vieve Liva & Novi