Thanks. Ja dat dachten wij ook met M.ason en Milan. Dat het net wat teveel 'van hetzelfde' is zeg maar.
Mikai was al afgeschoten zag ik Misschien vind je Miron/Myron nog iets? En Mias of Midas? Milas ook erg leuk! Miran komt om mij over als afkorting van de meisjesnaam Miranda... Heb geen moeite met de uitspraak van O.wen. Zou ook niet weten hoe je die op verschillende manieren uit kunt spreken...
Dat van de afkorting van Miranda was precies de opmerking van mijn man!! Haha ja hoe zal ik het uitleggen ik zeg zo erg die O ipv dat ik het vloeiend uitspreek ofzo... misschien maar gewoon even oefenen
Ik vind Mason en Owen echt veel leuker samen dan Mason en Milan. Vind het Jut-en-Jul-gehalte bij die laatste ook echt vrij hoog.
Thanks voor de andere opties! Ik ken al iemand die Luca heet en Jace vond ik ook leuk, maar mijn man niet. Ben wel blij met de reactie(s) over Milan, want ik hou niet van namen die zo vaak voorkomen enzo, ik wil liever net iets aparter haha. Aan de ene kant moet je je daar niets van aantrekken, maar het gaat wel om wat ik juist daarbij denk... dus deze reacties ovetuigen wel, dat ik dan misschien spijt krijg van die naam.
Hier hetzelfde als wat ik hierboven zeg over de naam Milan. Fijn dat het wordt gezegd, want dat was ook mijn twijfel erbij. Ik vind Owen passen bij ons en bij de naam van zijn grote broer. Alleen de uitspraak moet ik maar even oefenen haha. We hebben ook een proefdruk vh geboortekaartje met die naam en staat erg mooi haha. Klinkt misschien een beetje gek maar ergens vind ik Milan een teleurstelling in de verwachting naast de naam Mason ofzo.... Maar ja niet dus dat ik de naam Milan niet mooi vind hoor!!!