Heb Noël gestemd, maar ik vind Fender en Merlijn vergelijkbaar leuk... die andere namen zijn niet mijn smaak.
Noël gestemd. Benji, Fender, Merlijn en Benja vind ik mwah. Niet mijn smaak maar wel oké. Bennett vind ik érg Amerikaans en ken ik ook als achternaam.. Noan zou ik nooit kiezen omdat het klinkt als 'no one'
Noan, mooie naam! Noël vind ik niet meer helemaal van deze tijd. Benja ook leuk maar dan wel zonder dja. Dus de gewone variant.
Noël gestemd omdat ik van franse namen hou (dochter had deze naam, met -le erachter, mogelijk als (één van de) middelste na(a)m(en) gekregen als ze op de u.d. geboren was). Ken één Benja. Wordt gewoon uitgesproken als Ben-jaa (net als bij Benjamin dus). Vind het een leuke naam ook al zou het niet mijn eigen keus zijn! Benji spreekt volgens mij iedereen uit als ben-djie. Vind het persoonlijk een hondennaam (sorry). Er is volgens mij ook een film over een hond met die naam. Daarnaast klinkt ie door dat -ie meer als naam voor een jongetje dan dat ik het bij een volwassen man vind passen. Misschien is Kenji nog een idee? Fender vind ik mwah. Tikkeltje volks. Denk ook meteen aan Roxeanne Hazes en haar zoontje. En aan de gitaar natuurlijk. Misschien is Fedde, Ferre of Ferron nog wat voor je? Merlijn denk ik aan de tovenaar en aan de zoon van Isa Hoes en wijlen Antonie Kamerling. Verder n prima naam. Zou alleen zelf Merijn of Marijn doen. Bennett zie ik als achternaam. Daarnaast is ie mij persoonlijk veel te engels/amerikaans. Noan zou voor mij onderaan eindigen. Klinkt te volks en daarnaast zelf bedacht. Alsof je Noa mooi vind maar er een -n hebt achtergeplakt. Daarnaast klinkt het als 'no one' (niemand). Nolan of Novan zijn wellicht nog namen waar jij warm van wordt. Haha lees nu pas jouw reactie. We zitten weer lekker op één lijn Al heb jij dit keer een lekker korte versie
Ik ben vaak wat korter van stof ja maar de strekking van onze posts is zo ongeveer hetzelfde idd (zoals wel vaker)