Ja goeie vraag. Ik vind het hinderlijk dat het een unisex naam is, maar ook weer niet onoverkomelijk. Toch komt het wel steeds weer naar boven als zowat de enige reden om het niet te doen. Jayden valt inmiddels definitief af, vanwege de populairiteit van de naam maar ook vanwege het beeld dat veel mensen aangeven te hebben bij deze naam. Nu hebben we alleen nog Neo en Noah op ons lijstje, en mijn man zegt heel makkelijk 'Ik vind ze allebei leuk, kies jij maar' Neo is mijn favoriet, maar geen 'bekende' naam, misschien niet heel gangbaar en gebruikelijk. Bang dat mensen het een belachelijke naam zullen vinden, en altijd verkeerd zullen schrijven of uitspreken. Noah is een leuk alternatief, bekender en daardoor ook populairder... maar vooral voor meisjes momenteel veel gebruikt... En dat unisex ereaan is gelijk ook het enige nadeel. *zucht* heeft hij wel een naam als hij straks geboren wordt???
Ik vind Jayden het best bij Joey passen en ook de leukste naam Noah vind ik mooi maar Neo vind ik zelf helemaal niks Gino vind ik ook leuk bij Joey Jamie vind ik ook leuk succes met jullie keuze