Lieve dames, Welke naam zouden jullie geven aan je zoontje als je uit deze 2 moest kiezen? Bedankt voor je reactie!
Ik vind beide namen leuk (voor bij een ander,voor bij mezelf vind ik geen jongensnamen leuk) maar heb een voorkeur voor Elias. Prachtig!
Aan mij heb je niets,ik vind ze beide prachtig Lichte voorkeur voor Elias als ik echt moet kiezen denk ik..
Ik vind de keuze ook moeilijk, beide mooie namen. Mss ook lichte voorkeur voor Elias omdat deze in onze omgeving minder gangbaar is.
Allebei heel mooi! Ik zou zo Samuel kiezen, alleen in onze kerk zitten er al heel veel (kleine) Samuels.. Mijn neefje heet Elias. Ook een prachtige naam. ik heb op Samuel gestemd. Ik heb nu (toch) die naam op nr 1 staan. Om hem dan Sam te noemen ooit.
Allebei niet mijn smaak, maar dan toch voor Elias gekozen.. Ken een jongentje die Eli heet, dus zou dat er dan van maken.
Heb Elias gekozen, alleen zou dat voor ons geen optie zijn...zo heet het zoontje van mijn schoonzusje Samuel is overigens ook een erg leuke naam!
Er van uitgaande dat je ander zoontje Joshua heet, ga ik voor Samuel, dat vind ik leuker bij elkaar passen. Elias vind ik an sich wel een leukere naam.