zoals ik in mijn vorige onderwerp over meisjesnamen al heb aangegeven. zijn mijn vriend en ik druk bezig met het zoeken naar namen. maar omdat wij best veel namen leuk vinden zouden wij heel graag jullie mening willen weten. alvast heel erg bedankt !! de namen zijn: -Jaylen -Finley -Collin -Jack -Jason -Ayden -Lorenzo -Kian -Dean -Steven -Cody
-Jaylen Niet helemaal mijn smaak. -Finley Persoonlijk vind ik Finn/Fynn leuker, maar niet verkeerd. -Collin Leuk! -Jack Ik hou wel van Engelse namen en kort en krachtig, maar om de een of andere reden vind ik dit toch minder. -Jason Minder. -Ayden Ik vind deze wel leuk. Nóg leuker met de spelling Aiden trouwens. -Lorenzo Niet helemaal mijn smaak. -Kian Erg leuke naam! -Dean Leuk -Steven Minder, maar dat komt ook omdat ik associaties bij de naam heb van iemand die ik ken. -Cody Ik heb altijd een beetje moeite om hier een volwassen man bij te 'zien'. Ik vind het leuk voor een baby of kind, maar minder een volwassenen naam.
mooie lijst, meerdere namen die ik erg mooi vind. -Jaylen - oke -Finley - was onze nr1 keuze voor een jongen -Collin - oke -Jack - niet mijn smaak -Jason - te veel gehoord inmiddels -Ayden - erg mooi , idd als Aiden nog mooier -Lorenzo - niet mijn smaak -Kian - erg mooi -Dean - mooi -Steven - niks mis mee, maar te gewoon voor mij -Cody - erg mooi
Jason vind ik het leukste uit je rijtje maar de rest is niet mijn smaak. Wat je misschien van Lorenzo kunt maken is : Enzo Iets korter en meer van deze tijd. Mijn oom heet ook Lorenzo alleen woont die in Italie en is 50 jaar.
Dean vind ik het leukst, ik hou zelf niet zo van engelse namen maar op de een of andere manier vind ik Dean altijd wel erg stoer