Jongensondergoed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door beebje082011, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het van hema en ben erg tevreden. De eerdere hempjes en boxers zijn minder fijn en lubberen soms wat. De nieuwere (laatste aanschaf paar weken geleden) helemaal niet.
    Ik heb ook wat stretch hempjes van zeeman, ook fijn!

Broekjes voor meisjes van zeeman ben ik nog niet zo gek op. Volgende keer maar iets anders proberen daar. :)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Ik had ook altijd Ten Cate, aangezien we zo'n outletwinkel hadden, dus ik betaalde hemaprijzen. Helaas ging die winkel weg, toen Hema geprobeerd, lubberde inderdaad nogal. Toen de Action, dat bevalt goed, maar heeft zelden leuke hemdjes erbij en tevens een paar setjes van de Zeeman. Pasvorm blijft wel aardig, alleen worden ze vaak wel wat sneller vaal.
    Vorige week ook die broekjes van het Kruidvat gehaald, zitten ook goed. Helaas waren de bijpassende hemdjes al uitverkocht.

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

HEMA.
    Wel een maatje kleiner, anders zit het niet strak genoeg bij zijn buikje en heeft hij het gevoel dat ze afzakken, waardoor hij constant loopt te hijsen.

4. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik heb vandaag even gekeken, zag ze pas vanaf maat 92. Deze maar meegenomen maar zit nóg erg ruim terwijl mijn zoontje 98-104 heeft...
    Dit was overigens wel per stuk voor €3, zag die twee voor €4 niet erbij.

Deel Deze Pagina