Ik ben nu 31 en voel dat ik mijn (alweer) derde gaatje heb, ik vind dat veel. Mijn partner en vrienden hebben niks. Ik vind het echt vreselijk, probeer er altijd alles aan te doen om te voorkomen, maar ben niet gezegend met een sterk gebit. Ik ben erg benieuwd wat jullie leeftijd is en hoeveel vullingen jullie hebben? Gewoon nieuwsgierig.
Ik heb 3 vullingen. Een heel sterk gebit, ik ben nu 40. 1 gaatjes sinds mijn jeugd en de andere 2 in mijn laatste zwangerschap opgelopen, het oude gezegde ging toch op Die 2 zijn trouwens ienieminie vullingen.
2 gaatjes en mis een kies. Laten trekken nadat hij 3x was afgebroken. Was er klaar mee en heb hem laten trekken. Verder geen rare dingen. Poets smorgens en savonds, en gebruik mondwater Partner heeft altijd wel een gaatje. Poetst alleen smorgens Zoontje heeft slecht gebit. Poetst 2x per dag.heeft diepe groeve en 1 gaatje en een beginnent gaatje. Zodra hij pijn gaat trekken ze hem eruit. Veel ab gehad in zijn leven, door astma ook puffers en vaak overgeven Door si en bij inspanning. Nu ook vaak puur suiker in wang smeren voor suiker in zijn slaap Dochter super mooi gaaf gebit Poetst 2x per dag
30 jaar en volgens mij zijn alle kiezen gevuld. In ons gezin heeft iedereen slechte tanden helaas. Gelukkig kan je er niets van zien.
Ik poets ook alleen sochtends en heb pas 3 keer een gaatje gehad. Maar ik weet dat het beter is om 2x te poetsen dus daar moet ik wel op gaan letten. Wat betreft het mondwater, dit werd door mijn tandarts "afgeraden". Het is met name marketing maar heeft geen toegevoegd nut zei ze. Kan zelfs juist tegen werken. Het beste is om na het tanden poetsen niet te veel te spoelen zodat de aanwezige tandpasta her en der nog gewoon zijn werk doet. Ga je met mondwater spoelen dan spoel je alles weg. Het enige extratje is dat je met mondwater een frisse adem krijgt t.o.v. kraanwater. (zo werd mij dit verteld).
2 jaar geleden had ik gezegd geen. Nu ben ik de tel kwijt. Van de een op de andere dag sprongen de gaten erin, had waarschijnlijk te maken met problemen met (kunstmatige) hormonen. Heb wel al mijn tanden nog, muv verstandskiezen. Ben begin 30.
Ik heb 1 echte vulling. En 1 stuk wat hij aan een afgebroken kies heeft moeten bouwen. oh en ik ben 25.