Weet iemand waar ze vrolijk gekleurde jongenszomerjasjes maat 80 verkopen? Hier in het dorp zijn ze allemaal zo somber van kleur: legergroen, donkerbauw of spijkerstof en dat vind ik niet zo leuk voor de zomer.
Ik heb erg leuke van Noppies gezien. Dit merk is op veel plekken wel te koop. Ik vond ze alleen nog een beetje prijzig...(34,95)
Bij V&D zijn hele leuke jasjes te koop! In het blauw, rood en groen.. Ook bodywarmers in die kleuren met een leuke spijkerjas.. Staat echt geweldig.. Succes! Liefs Faith
Jaa, ben ik ook helemaal fan van! Echt geweldig en stoer! Dan lekker een felle kleur body warmer! Vind sowieso al de jongens kleertjes somber van kleur . Bij de meiden is veel meer kleur!
Gewoon een stoer kleurig vest is ook erg leuk! Heb ik nu ook voor in de winter, een dikke trui met rits en teddystof van binnen!
Ik vind trouwens dat er weinig jasjes (of uberhaupt) keuze is voor jongens.. Gisteren even de stad in geweest. En dan hangen er 8 verschillende soorten jassen voor meisjes, en voor de jongens 2.. En dat ook nog hetzelfde model, alleen een andere kleur. Zo jammer.. Jongens mogen toch ook best leuke kleren aan.. Maar ik ga morgen een bij de V&D langs
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A, is een oranje jasje, bestaat uit 2 delen, binnen in zit een soort van trui die je er af kan ritsen. Ze hebben hem ook in het groen. En kost 24,95
Ik heb een stoer spijkerjack met vest binnenin gekocht! Leuke kleurige bodywarmer erbij(oranje en lichtblauw, en hij is helemaal stoer! Vind een spijkerjack zo stoer staan bij die binkies! Nu met het joggingsvestje eronder en straks zonder! kus miek PS: Vanaf maat 86 kan je bij de H&M wat kleurige kleertjes kopen voor jongens! Die sombere kleertjes ben ik ook beu!
bentex heeft veel gifgroen en knalblauw. zeeman ook, en ik kan ook altijd goed slagen bij de hema en de c & a
Ik heb voor Ruben een wit-bruin jasje. Klinkt heel saai maar hij is geweldig mooi! Daarnaast (we hebben minimaal 2 jasjes voor hem) willen we idd ook nog een felle. Ruben heeft overigens wel veel gekleurde kleertjes hoor! Het valt niet altijd mee...maar er zijn leuke shirts te krijgen :-D Succes met shoppen (naar he )
Voor Kylian hebben we een leuke jas gekregen van oma, hij is grijs (ja een saaie kleur ) met wit en fel blauw. Het leuke is dat deze aan 2 kanten te dragen is (van prenatal) En we hebben er laatst een jasje bij gehaald bij de Aldi, van sweatstof in bruine tinten en afgezet met oranje. Maar het klopt dat de jongensafdeling (en de heren ook) vaak veel minder uitgebreid zijn als die van de meisjes (en dames). Gewoon even wat langer doorshoppen. Groetjes Anita
Vind het gewoon helemaal moeilijk om een jasje te vinden voor deze tijd. Ik zie tot nu toe alleen maar vastjes en daar is het nog te koud voor. Zou een spijkerjasje met bodywarmer wel gaan of worden de armpjes dan te koud?
Vandaag in alle drukte naar de v&d gegaan.. Geen 1 spijkerjasje gevonden Zou dat dan per v&d nog verschillen ofzo.. Jammer.. heb me nu zo ingesteld op een spijkerjasje dat ik alle andere jasjes niet leuk meer vind
Zo, gelukkig hebben we een leuk jasje gevonden. Gewoon bij Prenatal. Lichtblauw met donkerblauw en een capuchon die afritsbaar is. We hebben ook maar een sweatjasje gekocht. Altijd handig. Een spijkerjasje ziet er wel leuk uit, maar ik vind het altijd zo'n gedoe met die moeilijke knopen (ervaring op school) dat ik ga voor een jas met een rits.
Spijkerjasje heb ik bij de prenatal gekocht. knopen geen probleem, zijn soort drukknopen, gaat heel makkelijk. Koud ook niet, zit een sweatjasje in, deze kan je ook eruit halen, voor als het ooit nog warm wordt! kus miek