jongenszomerjasje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cookie, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Weet iemand waar ze vrolijk gekleurde jongenszomerjasjes maat 80 verkopen? Hier in het dorp zijn ze allemaal zo somber van kleur: legergroen, donkerbauw of spijkerstof en dat vind ik niet zo leuk voor de zomer.

2. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Ik heb erg leuke van Noppies gezien. Dit merk is op veel plekken wel te koop. Ik vond ze alleen nog een beetje prijzig...(€34,95)

3. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Bij V&D zijn hele leuke jasjes te koop!

In het blauw, rood en groen..

Ook bodywarmers in die kleuren met een leuke spijkerjas.. Staat echt geweldig..

Succes!

Liefs Faith

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jaa, ben ik ook helemaal fan van! Echt geweldig en stoer! Dan lekker een felle kleur body warmer!

Vind sowieso al de jongens kleertjes somber van kleur :( . Bij de meiden is veel meer kleur!

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ja inderdaad, jongentjes zijn toch ook vrolijk?

6. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    name it heeft super leuke jasjes

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Gewoon een stoer kleurig vest is ook erg leuk!
    Heb ik nu ook voor in de winter, een dikke trui met rits en teddystof van binnen!

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik vind trouwens dat er weinig jasjes (of uberhaupt) keuze is voor jongens.. Gisteren even de stad in geweest. En dan hangen er 8 verschillende soorten jassen voor meisjes, en voor de jongens 2.. En dat ook nog hetzelfde model, alleen een andere kleur. Zo jammer.. Jongens mogen toch ook best leuke kleren aan..

Maar ik ga morgen een bij de V&D langs :)

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A, is een oranje jasje, bestaat uit 2 delen, binnen in zit een soort van trui die je er af kan ritsen. Ze hebben hem ook in het groen. En kost € 24,95

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb een stoer spijkerjack met vest binnenin gekocht! Leuke kleurige bodywarmer erbij(oranje en lichtblauw, en hij is helemaal stoer!
    Vind een spijkerjack zo stoer staan bij die binkies! Nu met het joggingsvestje eronder en straks zonder!

kus miek

PS: Vanaf maat 86 kan je bij de H&M wat kleurige kleertjes kopen voor jongens! Die sombere kleertjes ben ik ook beu!

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    bentex heeft veel gifgroen en knalblauw. zeeman ook, en ik kan ook altijd goed slagen bij de hema en de c & a

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb voor Ruben een wit-bruin jasje. Klinkt heel saai maar hij is geweldig mooi!
    Daarnaast (we hebben minimaal 2 jasjes voor hem) willen we idd ook nog een felle.
    Ruben heeft overigens wel veel gekleurde kleertjes hoor! Het valt niet altijd mee...maar er zijn leuke shirts te krijgen :-D

Succes met shoppen (naar he ;))

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    vreselijk, heb er zooooooon hekel aan (NOT !)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marktplaats :) ;)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Voor Kylian hebben we een leuke jas gekregen van oma, hij is grijs (ja een saaie kleur ;) ) met wit en fel blauw. Het leuke is dat deze aan 2 kanten te dragen is :) (van prenatal)

En we hebben er laatst een jasje bij gehaald bij de Aldi, van sweatstof in bruine tinten en afgezet met oranje.
    Maar het klopt dat de jongensafdeling (en de heren ook) vaak veel minder uitgebreid zijn als die van de meisjes (en dames).

Gewoon even wat langer doorshoppen.

Groetjes Anita

16. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Vind het gewoon helemaal moeilijk om een jasje te vinden voor deze tijd. Ik zie tot nu toe alleen maar vastjes en daar is het nog te koud voor. Zou een spijkerjasje met bodywarmer wel gaan of worden de armpjes dan te koud?

17. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Vandaag in alle drukte naar de v&d gegaan..
    Geen 1 spijkerjasje gevonden :(
    Zou dat dan per v&d nog verschillen ofzo..
    Jammer.. heb me nu zo ingesteld op een spijkerjasje dat ik alle andere jasjes niet leuk meer vind :)

18. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Zo, gelukkig hebben we een leuk jasje gevonden. Gewoon bij Prenatal. Lichtblauw met donkerblauw en een capuchon die afritsbaar is. We hebben ook maar een sweatjasje gekocht. Altijd handig.
    Een spijkerjasje ziet er wel leuk uit, maar ik vind het altijd zo'n gedoe met die moeilijke knopen (ervaring op school) dat ik ga voor een jas met een rits.

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Spijkerjasje heb ik bij de prenatal gekocht.
    knopen geen probleem, zijn soort drukknopen, gaat heel makkelijk.
    Koud ook niet, zit een sweatjasje in, deze kan je ook eruit halen, voor als het ooit nog warm wordt!

kus miek

Deel Deze Pagina