Even een ego berichtje van mij. Mijn dochter begon maandag zoek te worden en maandagavond had ze hoge koorts. De huisarts op de hap zij dat ze een flinke griep te pakken had en dat ze dat uit moest zieken. Ik was er gewoon niet gerust op, maar ja, liet me wel wegsturen. Ik ben gisteren eind van de dag weer naar de ha geweest omdat ze bijna geen lucht meer kreeg en hoestbuien had tot braken aan toe. Ook had ze vanaf gisterenmorgen niets meer gedronken/gegeten. De huisarts heeft ons meteen naar de SEH gestuurd en daar hebben ze haar direct opgenomen op de kinderafdeling. Ze is afgelopen nacht erg ziek geweest met hele hoge koorst en heftige benauwdheid. Ze heeft non-stop gehuild en we hebben dus geen oog dicht gedaan. Vandaag tot 3 keer toe een sonde geprobeerd te plaatsen maar ze kregen het niet voor elkaar. Mijn vriend en ik hebben na de derde persoon die het kwam proberen zelf op de rem moeten trappen, haar neusje was helemaal kapot gemaakt en ze begon bloed op te hoesten van het prikken in haar keeltje. Omdat ze toch dringend vocht nodig heeft moest er een infuus geprikt worden. Dat is zes (!) keer verkeerd geprikt. Ons meisje was compleet over haar toeren en viel steeds weg. Ik kon het echt niet meer aanzien en ben huilend de kamer uitgerend Al met al een vreselijke dag achter de rug. Mijn hoofd zit er vol mee en ik krijg het beeld van mijn kijsende dochter met haar bloedende kapotte neusje en haar blauwe plekken van het prikken maar niet uit mijn hoofd. Ze blijkt de heftigste vorm van het RS virus te hebben met daar bovenop een bacterieele infectie. Ze is heel erg ziek. Mijn man blijft vanacht bij haar zodat ik thuis even bij kan slapen. Morgen ochtend vroeg hebben we een afspraak bij de KNO arts die er gaat proberen achter te komen waarom de sonde niet ingebracht kan worden. Een lichtpuntje, ze heeft vandaag weer een klein beetje pap gegeten! X
oh wat verdrietig! ik kan me zoooo goed voorstellen dat je het niet meer aan kon zien! Heel veel sterkte, dat je maar snel weer je oude vertrouwde meisje terug hebt!
He meid, vreselijk om je kindje zo te zien! :sad: Ik wens je heel veel sterkte toe! En superveel beterschap voor je kleintje natuurlijk!
Och jee wat vreselijk zeg....wat zal je zijn geschrokken en wat moet je je wanhopig hebben gevoeld! ! ! ! ! Ik hou je topic in de gaten! Succes!
Oh wat vreselijk! Ik vond Eva met haar 'gewone' griepje al zielig, wat zal jij je rot voelen zeg. Hopelijk gaat het snel weer goed met je meisje!
Oh bah! Dan voel je één en al onmacht, vreselijk. Veel beterschap voor je kleine meid en hoop dat ze er snel weer bovenop komt!
oh ik krijg al helemaal een naar gevoel van het beeld dat je beschrijft... wat afschuwelijk.. heel veel sterkte!
OH wat moeten jullie je verschrikkelijk voelen! Bah ik krijg al kippevel bij het lezen. Ik zou dat ook niet kunnen aanzien hoor! Heel veel sterkte en een knuffel voor je kleine meisje Anouk
Jeetje wat zielig. Flink beroerd als je er bij staat en niks voor haar kunt doen. En hoe gaat het nu met haar?
wat verschrikkelijk is dat he, dat je niks kunt doen voor je kindje.... Ik weet er alles van... RS schijnt wel met een paar dagen weer weg te kunnen zijn. Hoop dat dat bij jouw ukkie ook zo is! Sterkte!