M'n man word donderdag 34 jaar, en net dacht ik ineens, goh wat moet ik hem toch geven? Moeilijk hoor... Helpen jullie me?
tja ik vind het ook erg moeilijk altijd. meestal wordt het een lekker geurtje of cremetje of een leuk kledingstuk. dit jaar geef ik hem een weekendje weg en rara wie er mee gaat
Sexy lingeriesetje aantrekken, ochtendjas eroverheen en daar een een hele grote strik omheen (met 3 meter rood lint dat je helemaal om jezelf heen wikkelt). Dat is dan zijn kadootje dat hij mag uitpakken.. hihihihihihi
haha ik gaat het onthouden voor tijdens het weekendje weg al wordt dat pas december. misschien doe ik het al eens eerder.
Mijn man had zijn wensenlijstje al klaar. Hij wil graag een digitale videocamera. En bedankt. Heb ik daar verstand van.
Een fotosessie van je kind/-eren laten maken, is erg leuk en heb je zelf ook nog iets om naar te kijken!
Heb ik al laten doen toen Steven 3 mnd was, ik laat Steven wel een vingerverf tekening maken, ik ga wel ff naar de praxis.
Hij doet het niet. Heb Romano aftershave met Romano douchegel en een elsevier voor hem gekocht. Steven heeft z'n vingerverf tekening inmiddels ook af. Vind het zelf wel leuke cadeau's.
hmm een website met kadoos voor mannen wat een uitkomst ik vind he tvoor vrouwen al moeilijk.. maar mannen is NOG erger. van het weekend voorr mijn schoonmamma (van 37 dus.. ) een sushi set gekocht waar ze zelf sushi mee kan maken maar het is iedere keer verdomd lastig en ja ik vind het hele leuke kadoos is hij vast hartstikke blij mee