Nu lees ik ineens dit... Belgische verdacht van moord op eigen peuter Uitgegeven: 6 mei 2007 15:55 Laatst gewijzigd: 6 mei 2007 16:04 BOUSSU - De moeder van de Belgische peuter die vrijdag dood is gevonden met een plastic zak op zijn hoofd, is aangehouden. De vrouw wordt verdacht van moord op haar driejarig zoontje, meldde de Belgische omroep RTBF zondag. De moeder had thuis in scène gezet dat het kind was gestikt bij het spelen. Volgens de eerste berichten vrijdag was dan ook sprake van een ongeluk. De alleenstaande moeder zou tijdens het fatale moment bezig zijn geweest met haar vijf andere kinderen. Het drama voltrok zich in de plaats Boussu bij Bergen. De precieze omstandigheden van het drama zijn onbekend. Justitie weigert commentaar.
heey wat erg om je kind zo te verliezen :0 dat wens je niemand voor mijn dus geen plastix zakken groetjes samantha
ik zei het hier al dat het vast geen ongeluk was! vond het al zo raar hoe kan een kind nou in 1 keer stikken door het spelen met zo'n zak? vreselijk dat zoiets gebeurd, zoveel mensen die dromen van een kindje en zo'n doos vermoord haar eigen kind gewoon.
De laatste berichten zijn dat de moeder het zelf heeft gedaan. Kind is dus niet verloren, maar vermoord.