Laten we alsjeblieft niet te snel gaan oordelen over de moeder.. zij zit nu waarschijnlijk in grote angst en onzekerheid. Is mijn grootste nachtmerrie! Ik check voordat ik ga slapen altijd nog een keer extra of mijn meisje nog lekker ligt te slapen en ik heb zelfs weleens dat ik wakker schiet 's nachts en dan ga ik nog een keer kijken bij haar. Echt vreselijk dit...
Rammelt aan alle kanten. Schijnen ook hele zware deuren te zijn die een kind van 3 niet zomaar even openduwt.. Maar... waar is de vader in dit geheel?! Het gaat om een niet-brits kind, Meegenomen naar een ander land is het eerste wat ik dacht.
Ik las dat het jochie gescheiden ouders heeft. (Of in ieder geval gescheiden leven) dus hij zou er best achter kunnen zitten.
Lijkt me het eerste wat de politie zou moeten onderzoeken en al dan niet uitsluiten. Een kind van 3 gaat echt niet zomaar uit zichzelf midden in de nacht op stap, waarbij hij wijselijk ook z´n schoenen en jasje aantrekt... echt, pure flauwekul als de politie dat zelf gelooft...
Ik dacht ook gelijk aan de vader van het kind... Als het één of andere vreemde ontvoerder zou zijn nam die toch niet de schoenen en jas mee? wat moet ie daarmee?
Vermiste Mikaeel (3) wellicht gezien - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Verschrikkelijk zeg... Moet wel zeggen dat ik hier ook zelden bij dochter ga kijken voor het slapen, ze slaapt vaak erg licht en als ik haar deur open doe wordt ze daar vaak wakker van. Dit doe ik dus liever niet... Daarentegen hebben we de babyfoon nog wel staan en daardoor kan ik wel horen of ze rustig slaapt. Hopelijk is hij snel weer gezond terecht!
Ik heb hier in de flat ook regelmatig (ook 's avonds) mn benedenbuurmeisje aan de deur gehad, was toen 3 a 4jr oud. Deze woningen zijn zo ingedeeld, dat achter de voordeur eerst de kinderslaapkamer is, dan de gang, en daarna de ouderslaapkamer en huiskamer. En haar moeder had de deur nooit op de knip. Dus het meisje kon heel makkelijk het huis uit zonder dat mama het merkte. Gelukkig ging ze dan altijd de trap op en kwam naar mij toe, maar voor hetzelfde geld was ze naar buiten gegaan. Ik heb haar moeder zo vaak op het hart gedrukt de knip erop te doen of een kettinkje ofzo, maar ze heeft het nooit gedaan.
Er is een lichaam gevonden in Fife dat voldoet aan de beschrijvngen van de driejarige jongen. De moeder is gearresteerd in verband met de dood van haar zoon. Body found in hunt for missing Mikaeel | UK news | theguardian.com
Verdomme wat bezield dit soort mensen toch! Sorry kan even niks anders zinnigs erop zeggen het is momenteel wel een hype... Je leest het een na het ander in de krant, misselijk makend gewoon.
Ik hoorde het vanochtend op de radio Dus toch de moeder... Hoe kan je als moeder nou zoiets verschrikkelijks doen??!! Zo'n mooi jongetje van 3 jaar jong... mijn hart huilt
Echt hé! Maargoed 3 jaar, 11 jaar? Hoe kan je het uberhaupt je eigen kind aandoen. Die moeder in Amersfoort ook, zoontje van 11 vermoord. Vreselijk. Wat bezielt je dan...
..zoiets moet je niet willen en kunnen begrijpen. Heftig, ik dacht net na het lezen over dit jongetje en het nieuws rond maddy dat het dan misschien toch vaker voor komt dan wij denken, dat kinderen uit huis worden ontvoerd door vreemden. Helaas blijkt het dan toch waarschijnlijk een ouder de dader.