Hoi dames, Misschien is er al een dergelijk topic maar ik heb hem niet gevonden. Het leek me leuk om een mooie lijst te maken met programma's die over baby's, zwangerschap of bevallingen gaan! Ik vind het altijd erg leuk om te kijken maar denk dat er nog veel meer shows zijn dan ik ken. Eisen voor toevoegen aan de lijst: titel, zender en aantal afleveringen (mits je dat weet). Misschien wel handig om in een paar steekwoorden bij de titel te vermelden waar het over gaat. Zullen we de lijst gewoon telkens quoten? Quote de lijst en voeg programma's toe. Opbouw = Titel - zender - aantal afleveringen/seizoenen - waar gaat het over (in 1 zin). 1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. ?
1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. Vier handen op één buik - NPO - aantal seizoenen terug te kijken - Bekende moeders helpen zwangere tieners tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna.
Prima topic. Maar hoort echt ergens anders dan in de lounge misschien even @Beheer vragen om het te verplaatsen.
1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. Vier handen op één buik - NPO - aantal seizoenen terug te kijken - Bekende moeders helpen zwangere tieners tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. 7. Secretly pregnant - TLC - 1 seizoen? - Vrouwen die hun zwangerschap verborgen houden voor vrienden/familie/collega's. 8. Kleine baby's, grote zorgen - SBS6 - Prematuur baby's die worden gevolgt (meestal tot ze naar huis mogen)
1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. Vier handen op één buik - NPO - aantal seizoenen terug te kijken - Bekende moeders helpen zwangere tieners tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. 7. Secretly pregnant - TLC - 1 seizoen? - Vrouwen die hun zwangerschap verborgen houden voor vrienden/familie/collega's. 8. Kleine baby's, grote zorgen - SBS6 - Prematuur baby's die worden gevolgt (meestal tot ze naar huis mogen) 9. Alles voor je kleintje - SBS6 - 4 afleveringen - handige (opvoed) tips
1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. Vier handen op één buik - NPO - aantal seizoenen terug te kijken - Bekende moeders helpen zwangere tieners tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. 7. Secretly pregnant - TLC - 1 seizoen? - Vrouwen die hun zwangerschap verborgen houden voor vrienden/familie/collega's. 8. Kleine baby's, grote zorgen - SBS6 - Prematuur baby's die worden gevolgt (meestal tot ze naar huis mogen) 9. Alles voor je kleintje - SBS6 - 4 afleveringen - handige (opvoed) tips 10. Baby te huur - NPO - 4 seizoenen - jongeren die ervaren om ouders te worden en te zijn. 11. I didn't know i was pregnant - TLC
Zou je ze toe willen voegen aan de lijst zoals de rest dat ook doet? Anders raken we gauw het overzicht kwijt ben ik bang
1. One born every minute - TLC - 10 seizoenen - Bevallingsverhalen uit ziekenhuis 2. Kerels met een kleintje - rtl - 2 seizoenen - zwangerschap en bevalling vanuit vaders oogpunt 3. Extraordinary pregnancies - TLC - 2(?) seizoenen - bijzondere zwangerschappen en bevallingen (transgender-stellen met baby's etc.) 4. Hopen op een wonder - Linda.tv - 2 afleveringen (nu) - dames volgen in de medische molen 5. Bevallen met ... - TLC - 4 afleveringen - Bn'ers kijken met bevallingen mee 6. Vier handen op één buik - NPO - aantal seizoenen terug te kijken - Bekende moeders helpen zwangere tieners tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. 7. Secretly pregnant - TLC - 1 seizoen? - Vrouwen die hun zwangerschap verborgen houden voor vrienden/familie/collega's. 8. Kleine baby's, grote zorgen - SBS6 - Prematuur baby's die worden gevolgt (meestal tot ze naar huis mogen) 9. Alles voor je kleintje - SBS6 - 4 afleveringen - handige (opvoed) tips 10. Baby te huur - NPO - 4 seizoenen - jongeren die ervaren om ouders te worden en te zijn. 11. I didn't know i was pregnant - TLC 12. Generatie 2010 - NPO terugkijken - 8 afl - volgt meerdere gezinnen tijdens zwangerschap, bevalling en eerste jaar van het kind. 13. Babyboom - NCRV terugkijken - 12 afl - Volgt stellen die zwanger willen worden haha sorry ik heb wel mega oude toegevoegd, deze wist ik nog van voor mijn eerste dochter mss alsnog leuk om terug te kijken! Weet niet of deze er ook bij mag, is een hele mooie docu: Babies. Hij stond altijd op netflix maar nu niet meer zie ik!! http://www.imdb.com/title/tt1020938/ linkje voor degenen die kunnen downloaden