Jongetje (4 jaar) hangt aan balkon

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Mooiezomer, May 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Lees net dat Spider-Man de Franse nationaliteit heeft gekregen en een baan bij de brandweer. Toch wel weer een voorbeeld van wie goed doet... de ouders mogen die man wel op hun blote knieën bedanken dat hij zijn eigen leven geriskeerd heeft om hun kindje te redden.

marb, fanona, Meca and 2 others like this.
  2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,100
    941
    113
    Female
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,321
    28,502
    113
    Geweldig! Wat een held! :)

4. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,391
    17,333
    113
    En dat gaat met een hoop kabaal. Kans dat kind door de schrik van het geluid los laat

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ik las dat de buurman eerst zijn schoenen aan wilde trekken, zodat hij niet zou wegglijden. Toen hij terugkwam was de man al aan het klimmen. Hij heeft zijn arm vastgepakt, maar niet omhoog getrokken vanwege het schot dat er tussen zit. Maar ook omdat hij het risico niet wilde lopen dat hij zijn armpje los zou laten. Al met al vind ik het een verstandige keuze.

Daarnaast vind ik het makkelijk roepen over wat je gedaan zou hebben in zo’n situatie. Ik vind het een logische beredenering van de buurman. En dat alles in een situatie die je (gelukkig) niet vaak tegenkomt.

fanona likes this.
  6. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Wat een held! Ik ben blij dat zulke mensen bestaan, die zonder nadenken in actie komen om een ander te helpen. Die beloning is dik verdiend!

Hana84 likes this.
  7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,247
    16,633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vraag me eerlijk gezegd echt af of dit wel echt is hihi
    Is het niet gewoon in elkaar gemonteerd?

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Het is niet ‘in elkaar gemonteerd’ maar helemaal echt.

Anouk2005 likes this.
  9. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Oké, het is de Televaag, maar toch

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2093359/vader-gered-jochie-parijs-speelde-pokemon-go

Vader gered jochie Parijs speelde Pokémon Go

28 mei 2018 in BUITENLAND

PARIJS - De vader van het 4-jarige jongetje dat afgelopen weekend aan een balkonrand in Parijs bungelde had het kind alleen gelaten om te winkelen en daarna op straat Pokémon Go te spelen. Het jochie werd gered door de Malinese migrant Mamoudou Gassama.

Dat heeft de openbaar aanklager gemeld. „De vader is erg van streek, hij realiseert nu wat hij heeft gedaan en hoe het had kunnen aflopen.” De man moet in september voor de rechter verschijnen; hem hangt een gevangenisstraf van twee jaar boven het hoofd.

Het jochie is inmiddels uit huis geplaatst. Hij is mogelijk al onderweg naar het eiland Réunion, waar zijn moeder woont.

’Spiderman’ Gassama, inmiddels een Franse held, werd maandag ontvangen door president Emmanuel Macron, die aankondigde dat hij kan rekenen op de Franse nationaliteit.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik vind het dan wel weer bijzonder dat er nu niet overal bij staat dat de held Moslim is. En dat zijn daad niet op alle andere Moslims af straalt. Want als een Moslim iets uitgevreten heeft, dan gaat het alleen maar daarover.

Share This Page