Vind je dat er veroordeeld wordt dan? Misschien lees ik er overheen? Ik ben me er in elk geval niet bewust van...
Door te zeggen dat men teveel met telecommunicatie bezig is te weinig oplet geen diploma's betaal bla bla insinueer je dat deze ouders op 1 van deze vlakken gefaald heeft. Terwijl we daar dus niks van weten. Een diploma is geen garantie. Zelfs t meest oplettende oog kan een 2 seconden afgeleid zijn. Men doet met alsof t hen niet kan overkomen. De kans is kleiner als je al die zaken op orde heb maar niet gereduceerd naar 0%. Ik wens de nabestaande en betrokkenen onwijs veel sterkte en kracht toe.
Ik denk eerder dat men zich er goed van bewust is dat het iedereen kan overkomen. Neemt niet weg dat het nu eenmaal zo is dat mensen heel erg gefocust zijn op hun telefoons, niet alleen ouders, maar ook kinderen. Er gebeuren veel ongelukken doordat mensen afgeleid zijn. Of dat bij deze mensen ook zo is geweest weet ik niet, ik was er niet bij. Wat ik wel weet is dat je niemand gunt wat deze mensen is overkomen.
Tsja, die ouders hebben al levenslang nu. Verschrikkelijk, ook dit weer een onnodig drama. RIP ventje, ik hoop dat je niet hebt hoeven lijden....