jongetje aangereden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DarkAngel25, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat vreselijk!

En wat ontzettend laag dat er mensen de moeder veroordelen. Ze is $^#~<% haar kind kwijt! Zo ....

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Verschrikkelijk voor alle partijen..
    Ouders die hun kindje kwijt zijn, de bestuurders die zichzelf levenslang zullen afvragen of ze iets hadden kunnen doen..

De moeder is levens lang getekend.. Kinderen lopen vaak weg,en 9 vd 10 keer gebeurd en niets of loopt het wel goed af.. En dan net die ene keer gaat het zo grandioos mis.. Brr.. Kippenvel..

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik heb een jongetje van 5 en als die begint te rennen kan je roepen etc wat je wil, hij vergeet alles om zich heen..en die van mij is in een woonwijk ook gewoon de weg opgerend, gelukkig niets gebeurd maar het had zo wel kunnen gebeuren.

Arm kind, arme moeder, heel triest dit.

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja hier zitten alleen perfecte mama's die hun kindje noooooit kwijt raken.. Vreselijk idd dat mensen gelijk oordelen.. Als deze mama dit forum ooit leest, ik zou me doodschamen als ik haar zo veroordeelde zonder het hele verhaal te kennen en wat praat je zo'n vrouw dan een nog groter schuldgevoel aan (als dat al mogelijk is...)

Vreselijk voor alle betrokken partijen! :(

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het roept zoveel vragen op, maar die zijn niet gepast om nu te stellen..

Wat een nachtmerrie..

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Verschrikkelijk :(
    Ik moet er echt niet aan denken, wat een verschrikkelijke nachtmerrie ...

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

niet bij een snelweg nee.

en er word niet veroordeeld mensen vragen zich alleen dingen af dat is heel normaal als dit soort topics geopend worden.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja het kan van alles zijn. Ik vraag het me niet eens af want kan me enorm goed voorstellen dat zoiets kan gebeuren in een oogwenk. Vandaag liep ik van school naar huis en mijn dochter van 5 zat op de fiets. Ze was boos want ik had beloofd iets voor haar te kopen maar was het glad vergeten. Ze fietste zo in 1 keer alleen naar huis, ik zag dr wel kijken maar ze had zo in haar emotie de weg over kunnen steken, dat zie ik haar echt wel doen. Idem voor een jongetje wat achter een hondje aan rent, zijn hoofd is bij die hond, de wereld om hem heen verdwijnt..

Verschrikkelijk.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  10. knap

knap Niet meer actief

Nou we mogen ons dat toch af vragen? En (ik) heb er niet veroordeeld vroeg het mij alleen af. Hoe het zo ver gekomen is! En kan me echt wel voorstellen dat een kind zomaar oversteekt.

Kan het me levendig voorstellen.:(

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het is daar een klote punt! En ja ik heb er ook wel eens gelopen

Rust zacht jurian.

Sterkte voor alle na bestaande.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    bah bah... gelijk dat gezeik over wat die moeder daar deed. jullie doen nooit iets verkeerd zeker? gatverdamme zeg.. die moeder is haar kind kwijt. en zo iets is ONMENSELIJK LEED!. wij speelde vroeger ook vlakbij de snelweg. zat wel een hele grote struikenbos tussen maar toch... oordeel niet over iets waar je de ware toedracht helemaal niet van kent alsjeblief. plus daarbij dit kan ook gebeuren in een rustige straat hoor. zelfs op een parkeerplaats. ( pas hier in de buurt)

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Helemaal mee eens! Oordeel niet dit is al verschrikkelijk genoeg! En dit leed moet die moeder de rest van haar leven meedragen vreselijk!

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Echt vreselijk!!!!
    Waarschijnlijk heeft die moeder gezien hoe haar kind werd doodgereden:$:(

Arm jongetje:(

En die bestuurder..:(

Weer meerdere mensenlevens verwoest....ik bedoel, hoe leef je ooit verder als moeder en bestuurder:(:(

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Nou precies dit. Niemand heeft een vooroordeel over de moeder. In het 1e artikel dat er verscheen was er een stuk minder informatie bekend dan in de volgende. Dan gaan mensen zich idd zulke dingen afvragen. Niet omdat ze zich perfect voelen, niet omdat ze een oordeel over de moeder hebben en ook niet omdat ze zelf nooit iets verkeerds doen.
    Ze vragen zich gewoon iets af omdat het artikel niet genoeg informatie verschaft op dat moment en dus nieuwgierig zijn naar wat zich er nou precies afgespeeld heeft. Over het hoe en het waarom zoiets heeft kunnen gebeuren. Nou wat ENG zeg zo'n menselijke eigenschap.
    Ik ben verder niemand in dit topic tegengekomen die NIET met de moeder meeleeft, jullie wel??
    En daar word ik nou zo ontzettend moe van hier..van die schreeuwlelijke 'dames' die meteen zitten te bleren dat er vast geen medeleven is. Ja lekker woorden in iemands zn mond leggen is natuurlijk een stuk makkelijker dan nadenken en -of lezen. Zo vermoeiend..BAH BAH!!!

16. knap

knap Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk.

In het eerste bericht gisterenavond. Stond er dat de politie vermoede dat het kind alleen was.
    En vandaar uit dacht ik meteen van. Kind vijf jaar ( donker alleen een hond uit laten) dat kan toch niet waar zijn.

Nu is bekend moeder was er wel bij. En voor het hele verhaal opzich is het gewoon ontzettend triest en gruwelijk om mee te maken.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat een verschrikkelijk drama...

18. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wat er ook gebeurt is en en wie er ook bij was......wat afschuwelijk dit. Ik kom er moeilijk van slapen vannacht :(

19. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wat een onnodig kwetsende reactie zeg:(.
    Dit is geen vraag meer over hoe het toch kan gebeuren, maar een constatering zonder de overige omstandigheden te kennen. Uit de media komt nooit het hele verhaal naar voren, dus denk na van te voren voor je dingen gaat roepen.

Rust zacht klein kereltje, heel veel sterkte gewenst aan iedereen die hem lief had.

20. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Heftig, open net mijn facebook en wordt geconfronteerd met zijn foto, heftig en zo mooi knulletje.... Sterkte voor de nabestaande!

Deel Deze Pagina