Doodstraf voor vrouw die baby uit buik sneed Uitgegeven: 27 oktober 2007 10:57 WASHINGTON - Een Amerikaanse die een baby uit een hoogzwangere vrouw sneed, moet worden geëxecuteerd. Tot dit oordeel kwam een jury na vier uur beraad tijdens de rechtszaak in Kansas City (Missouri), meldden Amerikaanse media zaterdag. ANP De 39-jarige was al schuldig bevonden. De moeder van de baby overleefde de aanslag in 2004 niet. Het kind, een meisje, leeft bij de vader. De veroordeelde had de moeder eerst gewurgd, voordat ze met een keukenmes de buik opensneed. Ze vluchtte naar een andere staat en deed daar of het meisje haar eigen kind was. Ze had haar slachtoffer uitgezocht op een website voor vrouwen in verwachting.
oh wat ziek zeg! bij ophra zag ik laatst ook een hoogzwangere vrouw wie dit (bijna) was overkomen. die vrouw droeg maanden zo'n 'zwanger-figuur-pak' en deed zo de omgeving denken dat ze zwanger was.
Ze krijgt nu wat ze daadwerkelijk toekomt.. Ik ben niet echt haatdragend, maar zo eentje mogen ze van mij echt afschieten! Er lopen toch zoveel zieke geesten op deze aardbol! Gelukkig is het kindje nu wel bij haar echte vader..
Sta nooit echt te juichen om de doodstraf, maar bij deze vrouw vind ik het volkomen terecht. Wat een verschrikkelijk zieke vrouw, door en door slecht! Wat kan iemand nou bij zo'n daad brengen? Kan ze zelf geen kinderen krijgen oid?
Paar maanden geleden was er een docu op rtl4 met dit onderwerp. Ik was echt in shock. Terecht dat ze de doodstraf heeft gekregen.
komt ze dr wel gemakkelijk vanaf. ze moeten haar eerst ook opensnijden zonder verdoving. gatverdamme wat een ziek mens zeg! daaag veel plezier in de hel!
Ik vind de doodstraf in dit geval ook niet meer als terecht. Voor sommige figuren - denk bijvoorbeeld aan een Dutroux - vind ik de doodstraf echt de enige juiste straf. Alleen dán weet je zeker dat het niet nóg eens gebeurt...