Hoi allemaal Ik ben over twee dagen uitgerekend en heb nu echt last van ontzettende gevoelige tepels ze worden om de haverklap hard en je ziet het zelfs door me voor gevormde bh heen ik schaam me dood ik was net boodschappen aan het doen en me tas viel langs me tepel en die werd gelijk hard ook als mijn vriend eraan zit is het ontzettend gevoelig en het is dan echt een naar gevoel. Weet iemand hoe dit komt? Trouwens ik zie wel eens staan bij sommige vrouwen dat ze al veel borstvoeding hebben en dat het lekt maar bij mij is dat niet zo als ik het wil zien moet ik flink in me borst knijpen
Daar was ik ook weer, ook over 2 dagen uitgerekend ja! Ik heb er trouwens geen last van, harde of gevoelige tepels. Als ik wat in mijn borsten knijp komt er wel wit vocht uit maar ik lek ook niet. Het is wel 1x gebeurd een paar weken geleden dat ik 's nachts uit 1 borst heb gelekt, waarschijnlijk omdat ik er met mijn arm stijf tegen aan lag. Maar het gebeurt niet uit zichzelf. Komt misschien nog wel!!! De zoogcompressen liggen al klaar...
Hier ook de laatste dagen, heel gevoelig (en normaal helemaal niet). Dat je borsten niet lekken einde vd zwangerschap heeft trouwens niets te maken met BV hoor Komt straks gewoon op gang
Toevallig....ik heb dit sinds een paar dagen ook Hier trouwens helemaal niks uit borsten, ook niet als ik er in knijp
Okee gelukkig dan ben ik niet de enigste haha begon me al zorgen te maken en hebben jullie al wat krampen of harde buiken?? Ik heb af en toe een harde buik maar heb voor de rest nergens last van wou zo graag dat het begon
Hahaha, dat willen we allemaal geloof ik Ik heb veel harde buiken en af en toe voorweeen, maar er begint nog niks hoor Gelukkig beginnen de meeste bevallingen 'gewoon uit het niets' Laatste loodjes he Succes!
Oh help ik heb nu al weken last van extreem gevoelige tepels, Het is echt niet leuk meer. Vooral nu het kouder word, als ik dan sávonds laat de honden moet uitlaten heb ik zelfs een washandje in elke cup.