De pop en buggy waar ik het over had, voor mijn neefje, zijn ook blauw. De buggy heb ik bij blokker gekocht voor een prikje. Van nijntje. Wat betreft de kleertjes. Milou heeft een grotere babypop. Daar heb ik gewoon babykleertjes van haar voor gebruikt. Ook bij Wibra en Zeeman kun je voor een klein bedrag kleine kleertjes kopen. En dan dus ook jongenskleertjes.
Onze pop is maar 32 cm, daar is maar een pakje voor te vinden in de reguliere winkels. Als je op zoekt op poppenkleding jongens, dan vind je heel veel goedkope kleding van mensen die zelf kleding maken voor een bepaalde maat pop. Zag er erg leuk uit!
Joris had een buggy en een pop. Wel een blauwe buggy van nijntje en een simpele pop die geluidjes maakt als je op de buik duwt. Die pop heeft hij al van zijn 1e verjaardag. Toen vond hij dat al geweldig. Alleen de buggy is al kapot omdat hij er zelf in ging zitten en de pop ligt sinds kort op de kast in een doos omdat hij er niet meer naar omkijkt. Als hij erom zou vragen krijgt hij hem gewoon terug, ook al is het een jongetje
Mn zoontje heeft zn pop, en hij is helemaal verliefd, zo schattig! sokjes aan, sokjes uit, drinken gegeven, pop ook medicijnen ect! Heb me alleen in de maat van de pop vergist, de pop is iets wat groot en zwaar, maar ze/hij gaat overal mee naar toe, ohw de pop heeft gepoept! whaah
Wat leuk dat hij er zo blij mee is!! Thijmen speelt wel eens met mijn oude babypop, die heeft gewoon babykleertjes aan (is redelijk groot). Maar dan is het meer dat de pop moet zitten of van de glijbaan oid, de pop moet gewoon doen wat hij ook doet
Jahoor hier ook eentje met een babypop en een kinderwagen! Vind hij helemaal interessant! We hebben de babypop ook samen een luier omgedaan en dat is ook zeer interessant voor hem. Ik vind er niets raars aan: mijn broertjes hadden vroeger ook een babypop en ikzelf had naast poppen ook hijskranen en auto's.
Leuk dat je daar over nadenkt! En ook erg goed om wat met die (zorg)behoefte van je zoon te doen! Is erg goed voor een kindje (jongen/ meisje) om met poppen te spelen! En of dat nou een jongenspop of meisjespop is, maakt niets uit! Wat jij (of eigenlijk hij) wil!
mijn zoontje heeft geen pop,maar op het cb of bij familie en op school speelt hij er weleens mee,geen probleem hoor is toch goed voor de ontwikkeling.en wie zegt dat poppen alleen voor meisjes zijn en autoos voor jongens?
Ja heb er ook geen seconde spijt van dat ik nu de pop heb. HIj is er zo lief voor, flesje geven, luier verschonen, moet de sokjes aanhouden anders koude voeten, echt zo lief!!
ik wil ook een pop kopen... zoonlief speelt nu met een oude pop van mij en is er druk mee.... babybjorn heeft mooie jongenspoppe... maar wel erg duur... 50,00 ik wacht dus liever een aanbieding af of koop een andere jongenspop
Hoi, leuk die verhalen over poppen. Ik vroeg me af, vanaf welke leeftijd is zo'n pop voor een kind interessant. Hij is nu 15 maanden, kan dat nu al leuk zijn voor hem? Is daar verschil in bij jullie?
Denk dat het niet zoveel uit maakt, en als hij er op dat moment geen intresse in heeft kan je de pop ook even weg leggen en later nog een keer aanbieden
Omdat ik zelf een winkeltje had met poppenkleertjes, heb ik zelf drie poppen, een babyborn en eentje iets groter en eentje iets kleiner. De kleinste ligt hier bij Jesses speelgoed, maar eerlijk gezegd kijkt hij er niet naar om. Maar misschien komt dat nog wel...
Fijn om dit te lezen, was er net over aan het denken of we geen pop konden kopen voor Keld als de baby er is. Keld doet graag wat wij doen, dus zal dat met z'n brusje misschien ook zo gaan en misschien is een pop dan wel fijn. Ik vind er helemaal niets vreemd aan om een jongen met een pop te laten spelen. Ik hou toch ook van voetbal en auto's?!!