Hallo dames! Ik zat me aftevragen vanaf hoeveel weken je het geslacht kunt zien op de echo? Ik heb volgende week een echo en ben dan bijna 15 wkn, zou je het dan al kunnen zien? Hoe zat dat bij jullie? Zagen jullie het pas met de 20 wkn echo? Groetjes gaby
volgens mij kun je het met 16 weken al zien, maar er zijn volgens mij ook mensen die met 15 weken al wisten dat ze een jongetje kregen. ik heb een echo gehad toen ik 17 weken was maar vond het zelf niet echt duidelijk, bij de 20 weken echo wist ik het zeker
Wij hadden een pretecho laten maken met 16 weken en 4 dagen en toen zagen we heel duidelijk een jongen Het klopte helemaal
15 wk en 4 d, misschien kan je je echo een paar dagen opschuiven Zo rond de 16 lukt het vaak, mits het kindje er goed voor ligt.
hoi, ik heb zaterdag een echo gehad en daarop is overduidelijk te zien dat het een jongetje wordt! geen twijfel mogelijk! ik denk wel dat men het eerder ziet van een jongetje. zou het jullie wel even willen tonen, maar momenteel werkt mijne scanner niet. VAn zodra ik kan, maak ik het in orde.
een goede echograaf KAN het zien vanaf 16 weken maar die zal ook het liever niet zeggen tegen je omdat het helemaal no niet betrouwbaar is (en dus geen waarde heeft) het heeft pas betrouwbare waarde vanaf een week of 19 (of je moet net als mij een vruchtwaterpunctie hebben gedaan dan is het met 17 weken 100% duidelijk (en dan nog worden er fouten gemaakt he hihi)