pfff wat ben ik op van de zenuwen. De maand oktober heeft ons niet echt mee gezeten. Maar goed ik heb 2 ,5 week geleden de eerste echo gehad voor het termijn te bepalen ,maar toen zijn ze er niet achter kunnen kunnen komen. Doordat ik al 3 jaar met een onregelmatige cyclus heb gezeten van 5 weken ongesteld en dan 1,5 week niet en dan weer 5-6 weken wel en ga zo maar door was een inwendige echo te riskant voor een bloeding . En dat risico vond ik het niet waard. Wat we wel hebben kunnen zien was dat er een vruchtje was met een kloppend hartje en daar was ik al zeer blij mee natuurlijk. Nu moeten we morgen weer naar het ziekenhuis en hoop dat ik dan eindelijk iets meer weet . Ik denk nu rond de 10 weken te zitten maar ja het blijft spannend natuurlijk
Heel veel succes vandaag. Hoop voor je dat deze echo meer duidelijkheid zal geven. Lijkt me fijn om ong. te weten hoe ver je zwanger bent. Ik heb vandaag mijn eerste echo en ben natuurlijk ook heel benieuwd of alles goed is en of mijn berekening van 12 weken een beetje klopt.