hoi meiden ! Vanaf welke week kunnen ze duidelijk zien dat het een meisje of een jongetje wordt? lieve groet
Wij hebben gisteren pas te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Dus bij 22 weken. Eerder konden ze het niet zien. Als je mazzel hebt bij 17 weken en anders misschien bij 20.
Ik zag een keer op tv een geslachtbepaling met 12 weken. Ze kunnen het zien aan de stand van het geslachtdeel hoe dat staat in combinatie met de ruggenwervel dacht ik. Maar het is niet betrouwbaar.
hier in het ziekenhuis is iemand die het inderdaad vanaf 12 weken kan zien. maar die bouwt altijd wel een zekerheid in dus geeft maar een percentage van ... deze man behoort trouwens tot de besten van nederland heb ik mij laten vertellen en bij de mensen die ik ken waarbij hij het voorspelt heeft klopten allemaal. Ik zelf kon niet bij hem terecht dus wist het met 17 weken vanaf 16 weken deden ze bij het pretechobureau hier geslachtsbepaling.
Wij hebben het gehoord toen ik precies 16 weken was, maar ben daarvoor bij een echobureau geweest. En vorige week de 20 weken echo zag ik het zelf dat het nog steeds een meisje was en ze beaamde het ook de echocopiste Liefs, Wonder
Met 16,3 weken heb ik een echo gehad en ze kon het op zich goed zien. maar voor de zekerheid moesten we er nog maar niet helemaal vanuit gaan. 90% zeker dus dat we een meisje krijgen. 17 februari hebben we de 10 weken echo en ik hoop dat alles goed is en dat we dan zeker weten wat we krijgen.
Pretecho met 17,2 en het was duidelijk een *** (geheimpje)! Maar wel goed te zien! Het ligt er een beetje aan hoe de baby ervoor ligt, of hij/zij het goed wil laten zien zeg maar 8) Liefs Monique